недеља, 26. јануар 2014.

Dobrodošli. Uvodni post! :)

Prvo, da Vas sve pozdravim. :)
Zašto je nastao ovaj blog?
Počela sam da pratim neke druge blogove, i vremenom, shvatila da mogu ja to i sama.
Bavim se Avonom 3 godine, Unit lider sam, i želela bih da podelim svoja iskustva sa Vama.
Svakako, Avon nije jedina kozmetika koju koristim, ali svakako najviše imam Avon kozmetike, što zbog kvaliteta, pristupačnosti a i ljubavi koju osećam prema ovoj kompaniji, u svemu što mi pruža.

Prvi put sam čula za Avon sigurno pre više od 10 godina, još kad sam bila mala mama i ja smo kupovale neke sitnice, i eto, nekoliko godina kasnije, čim sam napunila 18, eto mene u svetu Avon dami. :)
Avon pruža mnogo mogućnosti, naučio me je mnogim stvarima o kozmetici, načinu šminkanja, prodaji i marketingu, preko Avona sam upoznala gomilu novih ljudi i ušla u jedan novi svet koji čini da se osećam ispunjeno, verujem u sebe i budem srećna što sam žena.
Ovaj blog sam zamislila kao prvenstveno okrenut Avonu. Vodiću Vas kroz nove proizvode, moje favorite, Vaše favorite i nadam se da ću ovim putem moći da Vam predstavim bar delić onoga što je Avon meni pružio.
Za početak mislila sam da radim predstavljanje novih proizvoda u svakoj kampanji, kao i predstavljenje toga šta ja koristim od Avon kozmetike, a zatim i detaljne recenzije nekih proizvoda.
Ovo je prvim put da pišem neki blog, bukvalno ne znam u šta se upuštam tako da je svaki savet, sugestija i primedba dobrodošla.
Do skorog viđenja,

Vaša Ana i moj Avon kutak. :)





5 коментара:

  1. Dobrodošla, Ana! :) Drago mi je da si se odlučila da pokreneš blog, jer će biti zanimljivo da čujemo o Avonu iz prve ruke. Verujem da će biti odlično :))))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Milena!
      Prateći vas ostale blogere, odlučila sam se i ja da počnem. Nadam se da ću uspeti da vam sima prenesem svoje znanje o Avonu :) Hvala ti još jednom :)

      Избриши
  2. Dobrodosla :) Sto se AVON-a tice nama je skoro iz frizidera iskakao u jednom periodu zivota, tako da sam probala bas dosta proizvoda...
    Srecno :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala najlepše, Nadam se da ćete me pratiti i podeliti sa nama Vaše iskustvo.
      Hvala puno na komentaru :)

      Избриши
  3. Da li se i dalje bavis avonom

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...