понедељак, 25. август 2014.

Moja kupovina Avon #C11 #2014

Na red je konačno došla i moja kupovina u C11, nadam se da će vam se dopasti kao i meni. :D Obožavam što sam Avon dama i Avon lider i što mogu priuštiti sebi da isprobavam proizvode ranije i nabavljam ih faktički besplatno!

**Naturals set, trešnjin cvet, losion i gel za tuširanje

Sasvim slučajno sam poželala da uzmem ovaj set kada sam ga videla u Internet ponudi. O ovim proizvodima već mnogo znate, i smatram da ih uvek treba imati kod kuće. Taman za poklončić nekom, a i dobri su za korišćenje s vremena na vreme.
Set je plaćen 399din u Internet ponudi.



**Planet spa, cvet lotosa

Ovo je moj omiljeni miris iz Planet Spa kolekcije. Sada ga je Avon konačno vratio! Zato sam ja u okviru magazina za Ad Focus uzela ovaj setić. Set se sastoji od mog omiljenog putera za telo, maske za lice i pilinga za telo koje još nisam isprobala. Ovaj puter je jedan od najboljih koje sam ikada koristila.
Set je plaćen 1099din u Focus ponudi.


**Advance Tehniques Instant repair 7 regenerator i sprej za kosu

Ovo je nova linija, koja je izašla u C11 i čine je šampon, regenerator, sprej za kosu i maska. Kako sam se vratila sa mora i mojoj kosi je potrebna intezivnija nega, odlučila sam se da isprobam ova dva proizvoda. Regenerator je još uvek na zalihama, a sprej sam isprobala i vrlo sam zadovoljna. Odlično raščešljava kosu, i nekako je ojačava i omekšava i to ne samo trenutno. Naravno, jednom sam ga isprobala, pa vam ne mogu više reći, ali nadam se da će mi odgovarati.
Regenerator je plaćen  199din, a sprej  299din.


**Advance Techniques tretmani Silk i Agranovo ulje

Kako mi je potrebna, kao što rekoh, jača nega nakon letovanja, rešila sam da nabavim ova dva seruma. Silk sam prvi put isprobala letos kod prijateljice, i veoma mi se dopada, mislim da će mi postati omiljeni Avon tretan. Agran sam ranije već koristila i dopada mi se, samo što je greška što ga mnogi poistovećuju sa zelenim, a totalno su drugačiji. Mislim da ću kada malo slegnem utiske da vam napišem i recenzije o oba tretamana. :)
Silk je plaćen 349din, a Agran Oil 499din.



**True Colour senka za obrve

Neko vreme sam koristila obično senku, tamno braon iz Mocha Latte kolekcije, True Color četvorobojnih senki, ali mi se u neseseru na letovanju polomila. Kako mi je hitno bila potrebna, naručila sam ovu Avonovu. Moje mušterije je hvale, a ja do sada nisam probala ovakve senke sa voskom. Jednom sam je stavljala i sviđa mi se, mada još uvek nisam sasvim vična sa njom. Mislim da četkica nije neka, pa sam ja koristila svoju za senku, a Avonovu za vosak.
Plaćena u internet ponudi 499din

**Baza za lak za nokte

Sa slike mi se činilo da je rozkasto providna baza, ali sad vidim da je nekako kremasta. Još je nisam isprobala, pa ne znam kakva je, ali javljam utiske. To je novi proizvod u Avonu  koji je izašao u kampanji 12 (jaoj, sad sam shvatila da ga nisam uvrstila u novitete!). Ja sam ga nabavila u okviru Focus magazina.
Plaćen je u Focusu 189din.




**Prsten Exotic Escape

Divni prstenčić i još jednom sve pohvale za Avon nakit! 
Plaćen je u okviru Internet ponude 249din.



**POKLONIIII! Avon Sun+ set

U okviru motivacionog programa za Avon dame sam dobila ovaj set. Sastoji se od kids kreme za sunčanje spf 50 i spreja za sunčanje spf 10, koji sam baš i koristila ovog leta. Sada sam dobila još jedan, pa ovaj set čuvam za narednu godinu. :)

 


Šta ste vi kupile u C11?

Kako vam se čine moji noviteti? :)

Pozdrav! :)


13 коментара:

  1. Kapi sa argaovim uljem koristim non stop i omiljene su mi. :)

    ОдговориИзбриши
  2. Imala sam taj puter od litosa i toliko dobro miriše i toliko sam ga čuvala da se na kraju pokvario , baš mi je drago da se vratio

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne mozes da zamislis moju srecu kada sam videla da su vratili tu liniju. Divota. :-):-):-)

      Избриши
  3. Cvet lotosa- ta linija ima fantastičan miris! Oduševljena sam što su je vratili, ako vršim podelu prema mirisu, ulazi u top 3 omiljenih Avonovih proizvoda :D

    ОдговориИзбриши
  4. Slažem se sa tobom. Neizmerna sreća :)
    Hvala na komentaru :)

    ОдговориИзбриши
  5. Sve u svemu, više smo saznali šta si kupila nego kakvi su proizvodi. Jedino mi je pomogao opis baznog laka za nokte. Sprej za sunčanje ima SPF15 a ne SPF 10.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa post se i zove "moja kupovina...."
      Ne mogu reći više o proizvodima, ako ih nisam isprobala, zar ne?
      Ovi postovi služe da se vi uputite u to šta bi moglo da se nađe u recenzijama.
      Da, spf 15, sitna greška.
      Hvala na komentaru.
      Pozdrav!

      Избриши
  6. Piling za telo sa cvetom lotosa je jedan od najboljih. Može mu parirati samo onaj sa mineralima mrtvog mora, takođe iz Planet Spa kolekcije.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sjajno, drago mi je da se neko javio sa utiscima, jer ja nisam isprobala.
      Jedva čekam da ga isprobam :)
      Pozdrav!

      Избриши
  7. drago mi je da si i ti avon dama. ja sam sve do rije ar godina bila u avonu dok moji kupci nisu prestali naručivat kozmetiku. mislim se ponovo aktivirat jer par blogerica iz okolice slita nema kod koga naručivat. probala sam gotovo sve njihove proizvode sa kojima sam jako zadovoljna

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam i Unit Lider, i vrlo sam zadovoljna kako se stvari odvijaju, za sada. :)
      Bez avona ne miogu da zamislim svoj zivot,tako da preporucujem da se vratis, mozes samo dobiti, nikako izgubiti. Srecno i hvala na komentaru. :)

      Избриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...