уторак, 30. децембар 2014.

Avon highlighter Blush duo i Ideal luminous **

Zdravo drugari,
Jel se spremate za proslavu Nove godine? Gde ćete je proslaviti?

Kako smo sada u prazničnom raspoloženju, tu su nam i neuzbežne šljokice. Ovo je doba godine kada mi koji volimo sjaj i šljokice možemo da uživamo i pustimo mašti na volju. Zato vam danas i pušem o highlighterima ili ti posvetljivačima iz Avona koje imam. :)


U svojoj kolekciji imam Ideal Luminous i Blush duo posvetljivače iz Avona.


Pakovanja su klasična crna, sa ispisanim Avon. Proizvod se nalazi u zaštitnoj kartonskoj kutiji, a iznad samog proizvoda unutar plastične kutije nalazi se zaština folija. Uz oba proizvoda ide i praktično ogledalce. Oba proizvoda imaju traju tri godine, odnosno dve godine od otvaranja. Proizvedeni su u Kini.

Ideal Luminous više nema u ponudi u katalogu, a čini mi se da nikad i nije predstavljen kako treba. Ja sam ga iskreno tek primetila u internet ponudi kada je bio na popustu. Pakovanje ima 13g i ja koristim sigurno bar 6 meseci, a tek se neznatnno potrošio, što ćete videti na slikama. U katalogu je delovao kao da ima dve boje, i to nekako bež roze. Još jednom, totalno je pogrešno prezentovan što mi je jako žao.


Ovaj posvetljivač je roze boje sa zlatkasto rozikastim sitnim šljokicama. Boja je umerena, i lako se blenda. Može da se nanese tako da se vide samo šljokice, a može da izgleda i kao da je blago roze rumenilo sa sjajem. Nema neki poseban miris, totalno neutralan



Ne troška se puno pri korišćeno već umereno, što i vidite po trošenju. Idealan mi je za naglašavanje jagodina. Naravno i za ostale delove lica, ali nekako mi je za jagodice zbog svoje roze boje idealan. Traje dugo, ali se postepeno skida, kako dan odmiče, i na kraju ostaju samo te šljokice. Mom licu daje neku svežinu i sjaj i baš volim da ga koristim. Super je i za dnevne kombinacije jer je neutralan.




Blush duo rumenilo  ima 12g i sastoji se od dva dela, rumenila i posvvetljivača. Rumenilo je roze boje sa nekim ljubičastim tonom u sebi, ne znam kako bih opsiala. I pored sitnih šljokica koje ima, meni nekako deluje hladno. Sa druge strane nalazi se pravi šimer, puno sitnih šljokica, zlatnog tona koje su pravi highlihter.


Super stvar je što ovaj proizvod možete koristiti samo kao rumenilo, samo kao posvetljivač ili u kombinaciji. Kako vam odgovara. Ja ga najčešće koristim u kombinaciji. Šljokice su intezivnije pa je nekako pogodniji za veče ili npr. za leto ili evo za praznike kada je pogodno i da malo šljaštimo.


Rumenilo je dosta blago, lako se blenda i tako daje licu neku svežinu. U kombinaciji sa posvetljivačem može biti vrlo efektno, tako da vam drugo rumenilo i nije potrebno.Trusi se više nego predhodni highlighter, i morate biti pažljivi pri nanošenju da vam se proizvod ne rasuje po licu tamo gde ne želite. Mislim da to povlači i da se proizvod brže troši od predhodnog, ali po meni sasvim umereno u odnosu na neke druge proizvode. Traje celog dana i takođe nekako postepeno nestaje dok ne ostanu samo šljokice. Nema nikakv miris, totalno je neutralan.



Nisu mi se dopale fotografije kada sam pokušala da swatchujem proizvod na ruci. Jedino iole normalno deluje ovako sve zajedno.
Redom: rumenilo iz blush duo, highlighter iz blush duo i Ideal Luminous hhighlighter



Blush duo košta oko 600din. U katalogu postoji i LE Holywood varijanta koja je samo highlighter sa šimerom, sličan ovom oz blush duo rumenila.


Da li ste probali ove proizvode i koji su vaši utisci?
Koristite li inače posvetljivače?

Hvala na čitanju!

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...