понедељак, 12. јануар 2015.

Avon Ultra Colour Rich ruž, nijansa Dream Fuchsia **

Zdravo dragi moji,
Danas pišem o još jednom proizvodu koji sam kupila u C1 katalogu, a još niste imali prilike da vidite. U pitanju je jedan od ružev iz Avon Ucr kolekcije.
Kao što vidite, bilo je puno postova, a ako želite da još pišem o ruževima, javite mi to u komenaru.Mogu nabaviti uzorke nekih nijansi pa recenzirati. :)


Ucr ruževi su vrlo popularni, što zbog lepog pakovanja i kvaliteta, što zbog palete boja. U ponudi je baš dosta nijansi, postoje i mat verzije, kao i one sjajne, biserne... Podeljene su u više kategorija po bojama, tako da svako može naći boju koja mu odgovara.

Nisam imala ljubičasti ruž, tako da sam se odlučila za ovu nijansu, Dream Fuchsia. Našla sam slike na internetu, i mislila sam da je nijansa malo tamije, mada iskreno, ovako mi se i više dopada.


 Pakovanje je crno, elegantno, deluje baš nekako skupoceno. Odrađeno je od vrlo kvalitetne plastike, a preko pakovanja se nalazi i celofan, tako da ste sigurni da niko pre vas nije dirao proizvod. Ni posle više meseci korišćenja pakovanje se ne menja. Stvarno je odlično. Zaboravila sam da uslikam, ali na vrhu se nalazi providni deo, pa možete videti koja nijansa je u pitanju.


Karmin je dobrog kvaliteta. nije ni čudno što je ova kolekcija omiljena. Pigmentacija konkretno ovog mog ruža je odlična. Pigmentacija zavisi od nijanse, imam svetlu nijansu Pout, koja nije tako pigmentovana. Ruž je hidrantan i kremast i lako se nanosi. Nije potrebno ni nanositi balzam ispod ruža, ali ja sam navikla, tako da uvek imam balzam ispod. Ne isušuje usne.


 Ne nakuplja se u boricama niti se vremenom skida čudno. To je po meni vrlo važno, jer kod nekih ruževa moramo stalno da gledamo u ogledalce da li je sve u redu. Postojanost je korektna. Ako ne jedete i ne pijete, siugurno će trajati duže od 3 sata. Ako jedete i pijete polako se skida, pa je dovoljno samo naneti još jedan sloj. Lako se skida, može se skinuti i maramicom, ne mora to da bude sredstvo za skidanje šminke.

Završnica je sjajna. Ne preterano biserna, kao da je sjaj za usta u pitanju, već samo blago presijavajuća na svetlu i suncu.




Kako vam se dopada moj novi ruž?
Da li ste probali neki od UCR ruževa ili neki drugi iz Avon asortimana?
Zanimaju me vaš utisci. Koji vam je omiljeni?

Hvala na pažnji! :)

11 коментара:

  1. San snova je boja,mislim da sam dobila sad neki ruž baš iz te kolekcije pa kad ga isprobam javiću ti ustiske,trenutno mi je favorit neki koji je u roza pakovanju predobar mi je,hidrira mi usne i baš dugo traje :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Absolute je roze boja :) Ja sam ti poslala neki uzorak, vise se ne secam koji :)
      Hvala na komentaru :)

      Избриши
  2. Predobar je! A uverila sam se i u kvalitet, imala sam Pout :) L.

    ОдговориИзбриши
  3. I ja bih ovu nijansu,ali nisam sigurna kako bi mi stajao,moram da probam.
    Fali mi svoč na usnama,nema veze što nam nije isti ten,nekako volim da vidim. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Poru;i uzorak. :)
      Slažem se, i ja volim da vidim, ali mi ne ide slikanje swatcheva na usnama. Nisam još naučila da uslikam lepo, da bude verna nijansa.
      Poz!

      Избриши
  4. Ijaoo, boja je fantazija! Moraću da ga probam :)

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...