субота, 28. фебруар 2015.

Moja kupovina Avon #C3 #2015 **

Ćao svim mojim dragim Avon ljubiteljima!
Danas vam donosim svoju kupovinu iz C03, mislim da je to to za sada, ako bude još nečega, dodaću na kraju posta. :)
Svi mi volimo da zavirimo u tuđu kupovinu, a mislim da je i korisno videti šta sam nabavila pa da tražite recenzije.

Avon Care univerzalna krema kako puter

Ova krema namenjena je za lice, telo i ruke. Koristila sam ranije onu standardnu verziju i vrlo sam zadovoljna. Idealna je za put, skidala sam sa njom i šminku. Jeste lagana, ali vrlo pratkična. Verujem da je ova još bolja, zbog mirisa, super je za leto. Nisam sigurna samo da li bih je koristila na licu, jer nisam sigurna da li su sastojci isti kao u običnoj. Volim ovu kolekciju, pisala sam i o puteru, kremi za ruke i kremi za lice. Verovatno će zato ići i recenzija ove kreme, kada je isprobam. Ima 400ml. Plaćena je 369din.



Advance Techiniques šampon sa agranovim uljem

Koristila sam ovaj šampon već ranije, i vrlo sam zadovoljna. Ojača i hidrira kožu super. Dugo ga nisam koristila, a kako stalno menjam šampone, sada je na red došao ovaj. Pakovanje je veće, ima 400ml. Platila sam ga 224din. 



Skin so soft krema za telo sa agranovim uljem

Nisam probala do sada skin so soft kreme za telo, ali losione jesam i vrlo sam zadovoljna. Skin so soft je jedna od najstarijih linija u Avonu. Nisam čak ni otvorila da pomirišem, jer ne volim da otvaram proizvode pa da ih ne koristim i oni se na kraju pokvare. Trošim lepo jednu po jednu mazaloicu za telo. Ima 200 ml i platila sam je 224din.


Foot Works krema za stopala lavanda

Ova krema za stopala je najbolja krema za stopala u Avonu i jedna od najboljih koje sam koristila. Uskoro ću pisati recenziju, htela sam ja i ranije, ali sam imala neko ružno staro pakovanje. Krema je dosta velika, ima čak 150ml, a pakovanje je vrlo praktično. Nisam ljubitelj mirisa lavande, ali ovaj je nekako blag, stvarno umirujući. Volim i masku iz ove kolekcije, a ranije je postojala i kupka za stopala koja je bila savršena. Platila sam je 224din.

Avon care krema za ruke glicerin, sa mirisom jasmina

Novo LE pakovanje i miris najprodavanije Avon Care kreme je u ponudi, pa sam morala da kupim, čisto da isprobam. O Avon Care kremicama za ruke pisala sam ovdeIma 100ml i plaćena je 109din.



Planet spa vruće ulje za kosu sa maslinovim uljem

Pominjala sam ovo ulje ranije, koristila sam ga i letos i mislim da je odlično za kosu. Koristi se tako što se bočica na minut dva stavi pod mlaz vrele vode i posle se nanese mala količina na krajeve mokre kose, drži par minuta i ispere, zatim normalno pere. Odlično omekšava kosu i nekako je hidrira iznutra. Pakovanje ima 60ml i stvarno dugo traje. Platila sam ga 199din.
 

 Nailwear lak za nokte Vary Violet

Ovaj lak sam dobila u okviru motivacionog programa u Avonu i baš mi se dopada. To je jedan od onih lakova koji bez top coat-a ima jednu boju, a sa njim drugu. Tako da ko je vičan može praviti neke tačkice ili šarice. Ima 10ml.




Kako vam se dopada moja kupovina u C03? Šta ste vi kupili?

Hvala na čitanju! :)

8 коментара:

  1. Naručila sam četke za tečni puder i rumenilo, Planet spa masku za kosu sa crnim kavijarom i onaj tretman za kosu na zadnjoj strani. Nadam se da će mi odgovarati sve, stiže za koji dan. :)
    Sad razmišljam da sam mogla da dodam i tu kremisu za ruke, ali dobro...biće možda opet tako povoljna. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Javljaj utiske za tretman. :-) sa ostalim sa zadovoljna. :-) ma da, ima tih kremica uvek. :-)

      Избриши
  2. Imam kremu sa kakao puterom, fantasticna je. Koristila sam je cele zime, miris je fenomenalan. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja volim miris. Krema za ruke mi je omiljena. Ovu veliku cu mackati kad otopli. :-)

      Избриши
  3. Uzela sam masku za kosu Planet spa sa maslinovim uljem i prezadovoljna sam i tretman za kosu ,ono crno pakovanje.Bas sam se razocarala...veoma je malo,ne znam da li cu imati za par puta s obzirom na moju duzinu kose,a ucinak veoma slab.Zamalo da zaboravim,porucila sam i novu maskaru,ali je jos nisam probala i onu malu dugotrajnu senku koja je bila vezana ponuda uz maskare...bas mi se svidja.

    ОдговориИзбриши
  4. Ovo je moja kupovina u c3, za c4 jos nisam objavila jer mi nije sve stiglo...
    mene je to i odbilo kod tog tretmana, velicina i to sto se ne ispira mada mislim da je potrebna mala kolicina. Ja imam novu maskaru, dobila sam je od Avona, a uzela sam sad planet spa masku i tu senku :-)

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...