среда, 22. јун 2016.

Moja kupovina #C6, C7 i C8 #2016 Avon

Kako kasnim sa ovakvim postovima, rešila sam da vam sklopim tri kupovine u jedan post.

Nutra Effects Radiance dnevna i noćna krema su kremice koje sam kupila u C06. Noćnu kremu sam ranije probala i pisala o njoj klik, a sada sam rešila da isprobam i dnevnu. Vrlo sam zadovoljna ovim kremicama, baš odgovaraju mojoj koži.


Extra lasting ruževi su moji omiljeni iz Avon-a, tako da sam se odlučila da uzmem i ovu pink nijansu, super je za leto.
 Avon Care Cocoa krema za ruke je već standardna postavka svake moje Avon kupovine, mislim da sam ovoga puta kupila tri pakovanja.




Sun+ spf 30 krema za lice je moj favorit par godina unazad, i čim sam videla akciju kupila sam je. Recenziju pročitajte ovde.
5u1 baza za nokte je najbolja baza koju sam ikada probala, tako da je redovno kupujem.




Avon Magix sprej za fiksiranje sminke sam kupila zbog akcijske cene, nisam planirala. Nisam ga još uvek dovoljno testirala, pa nisam sigurna da li deluje.

Ideal Flawless korektor nijansa Fair  je odličan korektor i mislim da zaslužuje odvojen post, baš sam se iznenadila njegovim kvalitetom.



Naturals Hydration sprej za lice me vrlo zanima i radujem se da ga probam. Javljam utiske.

AT Argan Oil maska za kosu je jedna od mojih najdražih Avon maski za kosu, a kupila sam je zbog niske cene. Pisala sam o njoj ovde.

Skin So Soft In shower gel sam takođe kupila zbog niske cene, vrlo sam zadovoljna njegovim kvalitetom.




Šta ste vi kupovali u predhodnom periodu?

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...