недеља, 4. децембар 2016.

Ideje za novogodišnji poklon za decu** 2017**

Dragi moji, došao je Decembar mesec i samim tim i deo godine kada kupujemo poklone za naše najmilije.
Rešila sam da pokrenem seriju postova sa idejama za poklon iz Avon brošure 17. 

Mislim da se deca najviše raduju poklonima, tako da sam za vas prvo izdvojila neke proizvode koje bi ste mogli da poklonite nekom detetu za praznike.
Podeliću poklone u dva segmenta, za dečake i devojčice.
Kako sam ja "devojčica" prvo na red dolaze pokloni za devojčice.


U mini brošuri nalaze se preslatke Bailey minđuše u oblik psa. Meni su preslatke, a verujem da bi obradovale neku devojčicu koja nosi nakit. Dimenzije su 2,3 cm. Cena je  499din.

Sledeća super stvarčica za devojčice je ova Ava medvedić šolja. Ovo bi možda moglo da prođe i kao poklon za dečake, ali mislim da nije svaki dečak spreman da pije iz šolje u obliku mede. Šolja je keramička, i šape i nos menjaju boju kada sipate toplo piše u šolju. Cena je 1299din.



Set "Napravi sama svoju narukvicu" mi je genijala jer sam ja kao mala obožavala ovakve stvarčice. U setu se dobijaju 2 narukvice, pink i bela, kao i plastična igla i konac u tri boje. Namenjen je uzrastu 6+. Cena je 999din.


Još jedne minđuše - Sharee set su preslatke i svakako mogu da ih nose i devojke i žene, ali mislim da će se najviše dopasti devojčicama. U setu je 6 pari minđuša; crveni kamenčić, anđeli, zvezduce, Sneško, lizalice i snećne kapice. Odličan poklon, zaista. Cena je 599din.

Koja žena ne voli parfeme? Pa makar imala i 5 godina. Od kada znam za sebe obožavam kozmetiku i parfeme, tako da verujem da bi parfem obradovao svaku devojčicu. Plus moram da vam kažem da ovaj miris Hello Kitty zaista super miriše. U pitanju je toaletna voda (malina, breskava, citrusne note)  od 50ml.. Uz ovaj set se dobija i ukrasna kesa. Miris je namenjen uzrastu 3+, Cena seta je 699din.



Torba iz delova? Da, Avon je smislio super ideju da devojčice naprave same svoju torbu. Po meni još jedna sjajna stvar. Set je namenjen za uzrast 6+. Cena seta je 1899din.

Color trend Lush lips balzam za usne je super kao dodatak uz neki poklon, jer mi žene se mackamo od malena. Negovane usne pre svega, u svakom uzrastu. ;) Cena balzama je 229din.


Tu je još Hello Kitty zezalica, kupka, sjaj za usne, sprej telo, šampon, sprej za raščešljavanje kose.... :)




Vreme je za poklone za dečake. :)

Majmunče olovka sa funkcijom snimanja govora mislim da je super za dečake, a i vrlo praktična, ne morjau baš da koriste telefone odmah. Namenjena je za uzrast 3+. Cena je 1199din.
Miš u obliku aviona je vrlo zanimljiv poklon za dečake. Miš ima dva USB porta, što je vrlo praktično. Cena je 1699din.


6 u 1 Solarna igračka mi je hit. Radi na solarnu energiju, skroz je simpatična, i za dečake i za devojčice. Može da radi i na jako unutrašnje svetlo. Može da bude u 6 različitih oblika. Sjajbna stvarčica. Namenjena je uzrastu 10+. Cena je 1499din.

Boja za telo je super kao dodatak uz poklon. Namenjena je igranju u kadi, za kožu ili unutrašnjost kade. Miris boje je kruška i zelene je boje. Cena je 149din.



To bi bilo to! Uskoro vam pišem o idejama za poklon za bebe. Nadam se da sam vam pomogla u odabiru poklona za decu.

Hvala na čitanju!:)

1 коментар:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...