субота, 6. децембар 2014.

Prelistavanje Avon kataloga, #C17, *noviteti

Pozdrav svima!
Nije bilo novih postova par dana, jer sam bila na putu, ali evo me sad, nadoknađujem sve.
Ovo je moj stoti post! Razmišljala sam šta bi moglo da se nađe u ovom jubilarnom postu, pa se tako namestilo da je red došao na novitete, a i postovi o novitetima i najboljim ponudama su baš ono što najviše čitate.
Blog pišem od 26. Januara 2014. godine, ovo je stoti post, imam oko 53.000 pregleda na blogu i 945 pratioca na fb stranici. Hvala vam!

U ovom katalogu Avon nije izbacio puno noviteta, više su to varijacije postojećih proizvoda ili nove nijanse. Naravno ima puno modnih dodataka, jer imamo i mini c17 brošuru.
Sve fotografije preuzete su sa Oficijalne Avon Srbija stranice.


*Avon Premiere Luxe Gold Blush parfem, str 15*

Posle običnog Premiere Luxe parfema koji je divan i imam ga na zalihama, Avon je izbacio ovaj novi Gold Blush. Nove Avon dame ga dobijaju za učlanjenje, pa su imale priliku ranije da ga isprobaju.
Napominjem da je ukus o parfemima različit, i zavisi ko šta voli, ali meni ovaj parfem smrdi. Prejak mi je, mnogo težak i sladak. Sastoji se od sledećih nota: ružinog ulja, jasmina, zlatne orhideje i bogatog pačulija. Pakovanje je prelepo i elegantno i ima 50ml. Naravno možda se nekom dopadne ovaj miris, ali ja vam ništa drugo ne mogu reći.
Cena u C17 je u setu sa ukrasnom kutijom 2110din.

*Luxe Velvet Matte penasti puder, str 83*

Kolekcija Luxe je dobila novog člana, puder sa baršunastim mat efektom koji se nalazi u preslatkoj elegantnoj teglici. Puder sadrži čestice za obnavljanje kože i ekstrat svile koji priuža prirodnu mat završnicu i jednaku prekrivenost. Puder dolazi u 5 nijansi i sadrži 18g.
Draga Jasmina sa bloga Makeup Arena je pisala o ovim puderima klik ovde.
Cena ovog pudera u C17 je 960din.


*Stardust lakovi za nokte 85 str*

Avon je u duhu Nove godine izbacio kolekciju sjajnih lakova za nokte. I predhodne godine je bilo ovih lakova, ali nisam sigurna koje su nijanse bile u pitanju, tako da ćemo ovo voditi kao novitet. Pakovanja su prelepa, šljokičava i na sve strane imaju kao uglove. Formula je koncipirana tako da stvara 3D efekat sa posebnom teksturom. Lakovi imaju 12ml. Dolaze u 7 nijansi. Na blogu Šljokica možete čitati o ovim lakovimna: klik.
Cena ovih lakova u C17 je 249din uz kupovinu proizvoda sa str 8/9, 18/19 i 86-115.


*Četka za čišćenje lica, str 155*

Mislim da su svi poludeli za ovim četkama za čišćenje lica. Četka dubinski čisti lice, nežno i efikasno i uklanja nečistoće i mrtve ćelije kože, Ima dva nastavka i koristi se tako što se proizvod nanese na četku i onda se započinje lagana masaža. Proizvod radi na baterije, ali one nisu uključene u ponudu.
Cena u c17 je 1990din.


*Winter Rose kupka . str 233*

Uvek za praznike Avon izbaci ove slatke novogodišnje kupke koje su super za poklon. U c16 su izašli sneško belići, as sada ova okrugla kupka od 250ml sa mirisom zimske ruže. Sjajan poklon u limitiranom izdanju.
Cena je 169din uz kupljen proizvod iz brošure.


Za kraj tu je gomila nakita i modnih dodataka, pa evo par slika



















Avon nam je spremio u C17 sjajne ponude, pa ukoro očekujte post o najboljim ponudama, kako bih vam olakšala kupovinu u ovom katalogu. :))

Kako vam se čine noviteti?

Hvala na pažnji!

8 коментара:

  1. Uvek se obradujem kao malo dete ovim snesko kupkama i ukrasima andjela :))

    ОдговориИзбриши
  2. Dopada mi se jako ovaj katalog ima sjajnih ponuda i cene su fine,nakit je predivan :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sjajne su ponude. Uskoro pišem i post o tim najboljim ponudama, jer noviteta i nema toliko. :)

      Избриши
    2. Ajde jedva čekam,ja se razmišljam neki muški set za muža da uzmem za ng viidim da su ponude sjajne,a ovaj novi lak za nokte mi deluje VAU iako ja lakove i ne volim mnogo :)

      Избриши
    3. Sjajne su ponude. Nego nikako da stignem da napišem post. Od jutra do mraka imam obaveze. :)

      Избриши
  3. Moja Avon dama malo kasni tako da jos nisam videla katalog :/ ,ali ovaj Velvet Matte puder mi izgleda primamljivo,da li mogu testeri za njega da se naruce? Kristina

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...