субота, 28. новембар 2015.

Koliko zarađuju Avon dame?

Dobrodošli. :)
Kao što sam već najavila, pokrećem novu rubriku o Avon poslovanju, kako Avon dami tako i Avon lidera. Sve što vas zanima za poslovanje u Avonu, naći će se u ovoj rubrici. Pišite mi šta je ono što vas najviše zanima da bih znala o čemu da pišem pre.

Ono što me svaka potencijalna Avon dama pita je - kolika je zarada članova?
Kada lideri reklamiraju i zovu vas da postanete Avon dama, poprilično su neprecizni kod objašnjavanja zarade jedne Avon dame.

Kao prvo, ne možemo pričati o zarađivanju, u smislu da je biti Avon dama posao. Neki, koji su uložili puno truda danas mogu i da žive od toga ili da im to bude jedna vrsta dodatne zarade. Ali većina ostalih Avon dama ne može ozbiljnije da zarađuje od članstva u Avonu, ali može da stekne mnogo iskustva, da kupuje po dosta sniženim cenama, da ima besplatne savete, treninge, šminkanje, kao i da prva ili jedina ima neki Avon proizvod. U tome i jeste sva čar, biti Avon dama je nešto mnogo više od puke prodaje proizvoda, ali o tome neki drugi put. Sada želim da vam kažem koliko jedna Avon dama može zaraditi, odnosno steći određeni popust.


Važno je naglasiti da ako vam je porudžbina manja od 3000din vi nemate nikakav popust i još na to plaćate taksu od 249din. Moj iskren savet je da ne poručujete ovako, poručujte onda kada imate preko 3000din, a kada imate manje isplatljivije je da poručite od svog lidera ili od neke druge Avon dame.

Ukoliko imate preko 3000din vi dobijate popust i to je ustvari vaša zarada.

*Na sve nekozmetičke proizvode imate fiksnih 15%

*Ukoliko imate porudžbinu od 3000din do 6000din imate 15%
*Ukoliko imate porudžbinu od 6000din do 11.000din (sa nekozmetikim proizvodima) imate 20% (ali na nekozmetičke proizvode i dalje 15%)
*Ukoliko imate porudžbinu preko 11.000 din imate 25% (isto važi za nekozmetičke proizvode)

*Na određene proizvode - demo proizvode u katalogu imate fiksnih 10%, a to su proizvodi koji su obično dosta sniženi, a spisak tih proizvoda se menja iz kampanje u kampanju

*U svakoj kampanji imamo i motivacione programe gde možete imati i 50% na neke proizvode (npr. prodajte 3 neka parfema i na njih imate 35%, prodate 5 i više i na njih imate 45% itd.)
Nekad su ti motivacioni programi povezani i sa poklon proizvodima.

Takođe, poklon proizvode često dobijamo i za neki ostvaren uslov (npr. u dve kampanje imate preko 4000 din i dobijete neki poklon proizvod za 10din). Pokloni zavise od nivoa u kom se trenutno nalazite (postoji pet nivoa poslovanja Avon dama).



Kao što i sami vidite, ne možemo govoriti o fiksnom popustu već o kombinaciji popusta, a ono što nas najviše obraduje su ti poklon proizvodi, kao i neke specijalne ponude za Avon dame, neto ponude i online ponude gde možete nabaviti proizvde i 70% snižene.

Još jedna super ponuda je ulazak u Loyality klub, gde npr. ako u određenom kvartalu imate prodaju od npr. 60.000 din (zavisi od kvartala), vi u sledećem kvartalu imate 30% na sve fakture (osim što na nekozmetičke proizvode imate 15%, a na određene proizvode 10%, plus naravno ako imate uslov za neki program - 45%, 50%.... )



Nadam se da je ovaj moj post razjasnio neke stvari oko zarade Avon dama, ako vas još nešto zanima na ovu temu, pišite mi u komentarima.

Takođe mi pišite šta vas najviše zanima u vezi poslovanja Avon dami i Avon Lidera.

Nadam se da će ovaj post pomoći i mojim koleginicama, Avon liderima da lakše objasne budućim Avon damama kako funkcioniše naš sistem zarade.

*Sve fotografije preuzete su sa oficijalnih Avon sajtova.



Hvala na pažnji! :)

110 коментара:

  1. Moram te ispraviti napravila si par gresaka. Na nakit po novom je 15%, na galanteriju I tvde predmete takodje 15% ako nije drugacije naglaseno. Tj.ako proizvod nije na uslovu. Molim te, ako vec dajes informacije onda neka budu 100% tacne. Sa postovanjem, tvoja koleginica lider.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Gresku sam napravila, da, i na nakit je 15%. Ali za ostalo sam kao sto vidis naglasila, NEKOZMETICKI PROIZVODI 15%. Hvala i pozdrav. :)

      Избриши
    2. Odlično odrađen blog, sviđa mi se način na koji pišete, kratko i jasno-informativno i afirmativno.Želim Vam mnogo uspeha u radu.

      Избриши
  2. Одговори
    1. Ana zelim da pitam da li se onaj parfem dobija ukoliko napravimo porudzbinu preko 4.000 dinara ili treba 4.000 ljudi da naruci nesto?

      Избриши
    2. Dobija se na porudzbinu preko 4000 din, po ceni od 10 din. ;-)

      Избриши
  3. Ja sam radila sa Oriflameom i kod njihje 30% fiksni popust na cjelokupnu narudžbu bez obzira koliko naručiš. Mislim da je bolji oriflame po tom pitanju od Avona jer se može zaraditi dovoljno novca, posebno ako imaš svoju mrežu konsultanata :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Oriflame tvrdi da je 40%, a ustvari je 21%.
      Ja sam uclanjena i u Oriflame ali nikada mi nije islp, a u Avonu sam lider, imam veliki tim.
      Eto ja kao neko ko je imao iskustva sa oba mislim da je Avon daleko profesionalniji o bolji. To je tema za razglabanje svakako, ali Oriflamemom nisam zadovoljna, ni sa kvalitetom, a i ovako su neprofesionalni.
      Pri tom Oriflame ivek ima taksu, naplacuju dostavu itd, tako da se ne isplati. :) i ta njihova napredovanja, provizije i bonusi su nikakvi. U avonu kao lider moze fino da se napreduje i zaradi. :)
      Ako budes imala prilike uclani se u Avon, neces se pokajati.

      Избриши
  4. Prvi put sam probala Avon proizvode 2003/2004 god (tako što nam je prijateljica iz Slovenije poslala gel za tuširanje i td) sećam se kada je moja majka bila fascinirana, u to vreme , kvalitetom. Onda smo po gradu , 2010 godine naletele (prvi put ) na Avon promociju. Toliko sam ubeđivala mamu da se učlani da je ona bukvalno na silu krenula sa tim. Posto tada ja nisam bila punoletna. Eto uskoro će 2016 god . Ona svakog meseca ima bar po 10 000 dinara. Svakako sam zadovoljna kvalitetom . I ne mogu da kažem da je lako biti Avon dama , velika je odgovornost i treba voleti to , bez obzira što od toga nemaš "veliku " zaradu.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Tijana, hvala sto si podelila tvoju pricu sa nama.
      Ja sam Avon dama od 2010. Godine takodje, a krenula sam da koristim proizvode par godina pre toga. :)

      Избриши
  5. Pozdrav! Mozes li mi reci je li kada ispunjavam uvjet za aktuelni poklon za nove clanove koji mogu dobiti za 1 KM (u BiH, u Srbiji je to vjerojatno 200-tinjak dinara) moram imati odredjeni iznos narucen samo iz kataloga ili i one narudzbe iz Fokusa ulaze u taj iznos? Limit mi je 100 KM pa me zanima moram li 100 KM imati naruceno samo iz kataloga ili se sve zbraja?
    Unaprijed hvala :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Аутор је уклонио коментар.

      Избриши
    2. Krivo sam napisala, ne 200 dinara, vec 60-70, ako znas na sto mislim?

      Избриши
    3. Moras da imaa ukupno odredjenu prodaju, nije vazno da li je iz kataloga, focusa, online.. Sve sto gradi porudzbinu.
      Tako je kod nas, a to svakako proveri sa nekim iz BiH.
      Kod nas je 10 din taj pokloncic.
      Pozdrav! :)

      Избриши
    4. Ja sam sad narucila a pokloncic koji me sledovao za 10 din nisu mi poslali i ako sam imala preko 8000 pozvala sam ih rekli su da ce mi se javiti ali koliko vidim od toga nema nista

      Избриши
    5. Možd poklona nije bilo na stanju ili niste ukucali šifru za poklon?

      Избриши
  6. Motivacione programe gde možete imati i 50% na neke proizvode (npr. prodajte 3 neka parfema i na njih imate 35%, prodate 5 i više i na njih imate 45% itd.) Da li to vazi za svih 5 parfema,tj da li se na svaki parfem dobije 45%? ili kako?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ova akcija nije uvek ista, menja se iz kataloga u katalog. Trenutno imamo akciju da na 5 i vise porucenih liksuznih setova imamo 45% na sve njih.
      Akcija sa parfemima je obicno kada imamo novi parfem u ponudi. Kada je takva akcija aktuelna, pnda na svaki proizvod koji ucestvuje u akciji dobijamo taj veci popust.

      Nadam se da ste razumeli. :)

      Избриши
    2. Moja drugarica je pre neki dan pustalaa porudzbinu i akciju sa 5 i vise porucenih liksuznih setova za 45% na sve njih. Kad je dosla do kraja porudzbine nije joj uracunat taj popust. Vec samo 25% standardni za preko 10 000,i odustala je od porudzbine, Da li bi to njoj bilo na fakturi uracunato ili kako? Na svaki luksuzni set se dobije 45% ili ?

      Избриши
    3. Da, kada imamo takve akcije popust bude uracunat tek na fakturi, ne brinite.
      Setovi koji ulaze u akciju naznaceni su na Focus magazinu, cini mi se uglavnom svi setovi sa luksuznim mirisima i kremama za lice su na akciji. :)

      Избриши
    4. Da li se na svaki luksuzni set posebno dobije 45%?

      Избриши
    5. Da na svaki set (koji ucestvuje u akciji) imate 45%.

      Избриши
  7. Cao Ana. Super si objasnila. Mozes pojasniti sistem funkcionisanja i zaradu lidera? Koliko vremena oduzimaju aktivnosti oko pronalazena novih dama i na koji nacin ih pronalazis? Hvala

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala. Mogu, samo mislim da je to malo kompleksnija tema, pa mi treba vise vremena. Svakako sam u buducnosti planirala da izbacim takav post. :)

      Избриши
  8. Cao Ana. Super si objasnila. Mozes pojasniti sistem funkcionisanja i zaradu lidera? Koliko vremena oduzimaju aktivnosti oko pronalazena novih dama i na koji nacin ih pronalazis? Hvala

    ОдговориИзбриши
  9. Da li se parfem za 10.dinara dobija ukoliko napravimo porudzbinu preko 4.000 dinara ili ukoliko 4.000 ljudi naruci nesto??

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. 4000 dinara najmanje ako je porudzbina ukuca se sifra za parfem i parfem se dobija za 10 dinara.:)

      Избриши
  10. Da li se parfem za 10.dinara dobija ukoliko napravimo porudzbinu preko 4.000 dinara ili ukoliko 4.000 ljudi naruci nesto??

    ОдговориИзбриши
  11. Postala sam AVON DAMA. Imam porudzbinu preko 50000, ali neznam da porucim. Na svaki poruceni prpizvod iz brosure...ostvarujes pravo na popust...meni je puna cena. AKO MOZES DA MI OBJASNIS I POMOGNES

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nove avon dame su limitirane i ne mogu imati porudzbinu od 50.000, osim ako se placa avansno.
      Na poslednjem koraku je snizena cena. Sta je sa vasim liderom? Javite se lideru i on ce Vam sve objasniti.
      Zaista ne mogu da ostavljam svoj telefon na Internetu.

      Избриши
  12. ILI OSTAVIS BR.MOBILNOG

    ОдговориИзбриши
  13. Анониман3. мај 2016. 19:18

    HVALA.RESILA SAM PROBLEM. CULA SAM SE SA LIDEROM.

    ОдговориИзбриши
  14. Анониман13. јун 2016. 14:06

    Da li Avon promoterke rade takodje na procenat ili imaju dnevnicu?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Devojke koje promovisu Avon su iskljucivo Avon lideri, eventualno Avon dame.
      Dobrovoljno to rade kako bi nasle nove Avon dame ili kupce ;-)

      Избриши
  15. Dobar dan :-) uclanila sam se u Avon zbog popusta na neke parfeme, zanima me da li cu imati neke obaveze zbog uclanjenja, ili samo narucujem kad imam potrebe?

    ОдговориИзбриши
  16. Dobar dan :-) uclanila sam se u Avon zbog popusta na neke parfeme, zanima me da li cu imati neke obaveze zbog uclanjenja, ili samo narucujem kad imam potrebe?

    ОдговориИзбриши
  17. Dobar dan Marina, uclanjenje je besplatno i ni u buducnosti necete imati neke dodatne troskove ili obaveze. Porucujete kada Vi to zelite. Naravno za popust je vazno da ta porudzbina bude preko 3000 dinara. Pozdrav

    ОдговориИзбриши
  18. Ko se te nekozmeticke proizvode i konkretno dali parfemi su del od nekozmeticke proizvode ?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nekozmeticki proizvodi su modni detalji(torbe, nakit, esarpe i sl), cetkice, dodatni prolibor....

      Избриши
  19. Ja sam uclanjena u Avon i bas mi je vrh, svakog meseca imam lepe porudzbine i lepo zaradim sto mi je drago jer ja ipak jos uvek idem u skolu. Hvala vam na divnim poklonima i hvala vam sto postojite!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da si zadovoljna.
      Nadam se da du ljudi iz Avona videli poruku zahvalnosti. :-)
      Pozdrav

      Избриши
  20. Kako mogu doci do kataloga i poceti sa radom, jer koristila sam proizvode, videla da su kvalitetni a i cujem zarada je poprilicno lepa.. :)

    ОдговориИзбриши
  21. Mene zanima sta se dobija time kada ja kao avon dama uclanjujem druge ljude u avon i preporucujem im uclaanjenje znam.da mnogi to rade ali ja ne znam sta se time dobija jer sam skoro postala avon dama

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Avon dama je onda i Sales lider.
      Pored standardne provizije od porudzbina svojih Avon dama, lideri imaju 30% na svoje porudzbine, poklone, besplatne treninge, bonuse za odredjene uspehe, kao i pokriveno zdrastveno i pio fond.
      Najbolje da pitate Vaseg lidera da Vam detaljnije objasni.
      Pozdrav :-)

      Избриши
  22. Cao,mozes li mi reci posto sam u c17 imala onih 7 setowa (famme,fuul spid,black tauc,alph) i u fokusu mi je pisalo ako potucim tih minimum 4seta imam 45%, a ja sam porucila 7 tih setova,i na njih imam 20% -25% kako je to moguce?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Potrebno je poruciti setove sa naznacenih strana. Takodje potrebno je da se svi porucr u istoj porudzbini. Ne razumem kako 20, 25. Ne moze i jedno i drugo.
      Najbje da pozoves call centar, oni ce ti reci sta je problem. :-)

      Избриши
  23. Zdravo,mozete li mi poblize objasniti sta znaci demo ponuda i kako se porucuju proizvodi...Konkretno me zanima za ovaj LBD u fokusu. Ne mogu da ga porucim... Hvala i pozdrav

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Demo proizvodi su proizvodi iz Focus magazina na koje nemamo popust. To su obicno proizvodi koji ce se tek pojaviti u sledecoj kampanji.
      Sto se tog parfema tice, dobili smo informaciju jos na pocetku kampanje da je doslo do greske i da ne moze da se poruci sada(proverite poruke na Vasem nalogu ili sa Vasim Sales Liderom)
      Pozdrav

      Избриши
  24. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  25. Ja sam Avon dama od pre mesec dana. Potrebna mi je pomoc da razumem onaj focus magazin. Ne razumem bas kako funkcionise. Uz C1 sam dobila jedan a u njemu su demo ponude za C1 i C2. Sad uz C2 dobila novi fokus,a u njemu demo ponude za C2 i C3, sad me zanima iz kog narucujem u 2.kampanji, bilo kakve informacije o focusu bi mi dobro dosle :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga Ana,
      Trenutni aktuelni focus jemonaj koji ste dobili u C1(imanistu naslovnu kao katalog C2)
      U njemu se nalaze neki najprodavaniji proizvodi po nuizoj ceni kao i proizvodi koji ce se pojaviti u C3.vi mozete po jedan od svakog proizvoda da porucite ali nemate nikakav dodatan popust.
      U focusu se nalaze i uzorci.
      Nadam se da sam pomogla. Za sve informacije orbatite se Vasem Sales lideri ili call centru 011 2220022.
      :-)

      Избриши
  26. Анониман18. март 2017. 10:10

    Zeljela bih da te pitam,je li npr.ako mi narucimo parfem od 60 KM sto je iznad 3000 din,na njega dobijemo 15 % (ovo govorim na primjer) mi avon dame, da li mi kupcu prodajemo parfem po normalnoj cijeni a sebi od tog parfema uzimamo 15 %?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Tako je, kupcu prodajemo parfem po ceni iz kataloga, a taj popust je nasa zarada. :-)

      Избриши
  27. kad se isplacuju liderske provizije?mislim ima li odredjenog datuma?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. 10ak dana nakon zavrsetka kampanje. Kampanja se zavrsi u sredu, a isplata bude naredni petak. :-)

      Избриши
  28. Zdravo da vas pitam par pitanja u vezi ove teme.
    Da li cu dobijati svakog meseca poklone proslog meseca sam postala Avon dama i dobila sam parfem na poklon da li cu svakog meseca dobijati neke poklone ili samo nekad?
    I ovoga meseca sam sakupila oko 6.100 da li cu dobiti poklon i koliko ce mi biti procenat?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Za nove avon dame u prvih 4 kampanja postoje pokloni. Pogledajte na sajtu koji su,za taj iznos sigurno imate poklon. Ili vidite sa Vasim liderom sta je to i koju sifru da ukucate. (a trebalo bi i da dobijete u kutiji letak).
      Za taj iznos imate 20%

      Избриши
  29. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa kako drugacije nego sama?
      Zovite call centar 011 2220022 ili vaseg lidera.

      Избриши
  30. zdravo zanima me ako se uclanim da li cu imati brosuru sa mojim cenama iz kataloga gde bih odmah mogla da videti koja je moja cena za neki odredjeni proizvod ili moram da racunam sama zaradu?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sami racunate jer Vasa cena zavisi od toga koliki Vam je popust 10,15,20,25 ili 30%.

      Избриши
  31. Interesuje me sta treba da se uradi da postanem Avon lider? za sad sam dama. Mija liderka nije mi nikako objasnila.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Potrebna je odredjena prodaja i odredjen broj avon dama. Trebalo bi da na svom nalogu imate neke od informacija, a najbolje da kontaktirate lidera ili menadzera ya vise detalja.
      Mozete da pozovete i call centae 011 2220022

      Ukoliko ste iz Beograda, mozete i meni da se javite na aninkutakbg@gmail.com

      Избриши
  32. Zdravo dali ja mogu da pitam,ako ste i dalje aktivni..postala sam od skoro avon dama,dali su mi da potpisem i potisala sam da postanem lider ali to sam saznala posle kad sam razmislila odma sam videla da sam pogresila imam dva mala deteta i to je prevelika obaveza,zelim samo biti avon dama i morno ziveti.pitanje?kako da odustanem od ugovora? Ne zelim da budem avon lider jer nemam vremena za to a moja deca su mi najbitnija.hvala unapred na odgovoru i razumevanju?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Javite se lideru ili menadzeru. Cim ne porucite za 6000din vise niste lider.
      Ukoliko ne znate ko Vam je lider javite se na 011 2220022 i iznesite problem. Pozdrav :-)

      Избриши
  33. Kako promeniti lidera ako ste avon dama, ukoliko neko nije zadovoljan?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pišite molbu kada nađete novog lidera ili ako niste aktivni 3 kampanje onda bez problema prelazite kod nekog drugog samo je potrebno da nadjete tog drugog lidera. Možete mi poslati email na aninkutkabg@gmail.com da se dogovorimo oko detalja. Pozdrav :-)

      Избриши
  34. Koliko dana treba lideru da stupi u kontakt sa potencijalnom "Avon Damom"... ?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zavisno kad Avon kompanija prosledi kontakt. Moze da bude 1 dan, a moze i vise.

      Избриши
  35. Da li treba, posto sam cula nesto, da kada se postane avon dama u prih mesec morate imati porudzbinu najmanje 4.000, sledeceg meseca 5.000 i tako do 10.000 svakog narednog meseca kako bi postali avon dama?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nije tacno. Minimalna porudzbina za popust je 3000 din, a za poklon u prvoj kampanji je 4000 din.

      Избриши
  36. Hvala na divnim objasnjenjima :) Mene zanima sledece. Avon dama postajem od ovog meseca (tj sa ovim katalog) i nesto sam razmiljala... Recimo, postoje neki odredjeni proizvodi kao sto su trenutno kupite 3 za 449.99 (a realna cena po proizvodu bez tog uslova je 249.00) sta se desava ako nema nekog proizvoda na stanju od ta tri? da li naplacuju po normalnoj ceni, obaveste da nema proizvoda ili posalju sa popustom? Ni sama ne znam da li sam bila jasna :)Hvala u svakom slucaju :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ukoliko je takva kombinacija, npr. svaki proizvod je onda po 149din i toliko će biti naplaćen. Ukoliko ne stigne jedan, a stignu druga dva, oni će biti naplaćeni 300 din, a treci proizvod ce biti naplacen kada stigne.
      Svaki proizvod se naplacuje onda kada stigne, a cena za one koji su stigli ostaje snižena jer je na taj način poručeno. :-)
      Pozdrav

      Избриши
    2. Odlicno, hvala puno :) Čitam po internetu neke komentare onih koji nisu zadovoljni i bas su to pomenuli, da ne stigne sve, pa sam se uplasila jer imam naručenu kremu na popustu od 99.00 a realna cena je 670.00. Hvala jos jednom, odlicni ste :)

      Избриши
  37. Ja da pitam oko popusta
    kako da znam na kom proizvodu iz kataloga koliko dobijam popust
    u fakturi mi na jednom pise 20% na jednom 35%?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. to su inace proizvodi koji meni narucuju a cene su iz kataloga

      Избриши
    2. 35% ste verovatno preko motivacionog programa ostvarili pa na te proizvode imate toliko.
      20% imate na ostatak porudžbine za plasirane porudžbine od 6000 do 11.000.

      Избриши
  38. Postala sam Avon dama od proslog kataloga, i ovo mi je drugi katalog. Imam porudzbinu od 11110 din, ali mi lider nije rekao da u prve 4 kampanje mogu samo do 9500 da imam porudzbinu. Ja sam u petak poslala porudzbinu i ona mi je pre 2 sata poslala poruku da moram da platim avans. Koliki bi onda meni bio avans da platim, i da li ce to uticati na moju zaradu. Hvala unapred!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mozete 9500 din neto. Ne bruto. Sto je oko 11000. Sto se Avansa tice, ako je Vasa faktura npr. 10.000 din (toliko placate Avonu), a kreditni limit je 9500din, trebate ostatak od 500 din da uplatite unapred. Ostalo, odnosno 9500din na kraju.

      Taj iznos avansa koji treba da uplatite je pisao na poslednjem koraku, ili mozete pitati lidera/menadzera koliko treba da uplatite da Vam prodje porudzbina
      Uplatite odmah i saljite Avonu uplatnicu

      Избриши
  39. Da li za nove Avon dame pistoje pokloni postoje samo uz prve 4. kampanje, (mislim na setove koji se placaju trostruko manje), i tu je kraj sa tim poklonima ili ih bude jos koji put?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nakon prve 4 kampanje, nove avon dame nastavljaju sa standardnim motivacionim programima namenjenim svim avon damama. Uvek ima poklona. :-)

      Избриши
  40. Анониман11. март 2018. 13:57

    Postovana, zanima me da li ono sto porucujemo iz fokus magazina ulazi u iznos ukupne porudzbine? Npr., imam porudzbinu u iznosu od 3000 dinara, a iz fokusa u iznosu od 1000. Da li se to sabere, pa se dobija poklon na iznos od 4000, ili je taj fokus odvojena stavka?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I focus ulazi u iznos ukupne porudžbine, kao i mini katalog ako ga ima, katalozi i internet ponude (osim ako nije drugačije naznačeno).

      Избриши
    2. Анониман12. март 2018. 08:41

      Hvala puno na odgovoru :)

      Избриши
  41. Анониман19. јун 2018. 16:39

    Dobar dan radim vec duze vreme sa avonom.Zanima me kako nisam dobila poklon a imala sam porudžbinu 5270?

    ОдговориИзбриши
  42. Анониман19. јун 2018. 16:46

    Radim vec duze vreme sa avonom.Zanima kako nisam dobila poklon a imala sam porudžbinu 5270?

    ОдговориИзбриши
  43. Анониман19. јун 2018. 18:10

    I da sto se tice zarade mala je 580 dinara na tu porudžbinu a ja ne znam na koji proizvod ima 15 posto popusta a na koje 10 mislim da bi mi u avonu koje radimo trebale da imamo te popuste jel mzd nama je veca zarada i 15 posto popusta ima na neki proizvod a oni nam pisu 10 posto popusta? A mi to ne znamo

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Za poklon morate ostvariti uslov i ukucati sifru. 15% je na sve proizvode kada je porudzbina od 3000 do 6000 dinara. od 6000 do 11000 dinara je popust 20%. Od 11000 dinara je popust 25%. na sve nekozmeticke proizvode je popust 15% bez obzira na iznos porudzbine. 10% popusta je na one proizvode sa uslovom. Imate lidera, neka Vam objasni. Ako radite vec duze vreme u Avonu trebali bi ste te osnovne stvari znati.

      Избриши
    2. Sve kako je Tanja objasnila, a ja nažalost tek sada videla!

      Veliki pozdrav za obe

      Избриши
  44. Zbog čega avon avon početnice imaju limit u narudžbinama ? Razmišljala sam da se prijavim, ali me ovakva pravila odbijaju. Da li se radi o nekim merama predostrožnosti ili je nešto drugo u pitanju jer nelogično mi je da kompanija tog kalibra pistavlja limite proizvoda zbog kojih i opstaje na tržištu. Iskustva sa u prodaji imam dovoljno, uključujući i MLM, tako da bih bih mogla već za dva meseca da probijem limit bez problema. Lično me ne interesuju pokloni koji mi se uzgred možda i nrće dopasti (volim sama da biram) već isključivo zarada. Zato i pitam, čemu ograničenja ? Pozdrav

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Koliko se secam prvi limit je na prve tri kampanje sto je manje od 3 meseca pa se posle povecava nakon toga na 35000. Ja sam vrlo brzo postigla nivo lojalnosti i postigla limit od 75000. Nakon 6 meseci postala lider.

      Избриши
    2. Izvinjavam se, nisu mi stizale notifikacije pa nisam videla komentar.

      Kao što je Tanja rekla, bezo se povećava. Pored toga, uplatite ostatak avansno i nema problema, možete da poručujete veće iznose.
      To je prosto mera predostrožnosti, dosta je bilo krađi.

      Hvala na komentarima i pozdrav!

      Избриши
  45. Da li moze od prodaje tih proizvoda Avon dama da ima bilo kakav novac za sebe, ili se tu radi samo o popustima na proizvode?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kao što sam napisala - taj popust je novac za Avon damu.

      Mušterije od AD poruče za 3000 din po cenama iz kataloga. AD Avonu plaća 15% manje odnosno nekih 2550din. Ostatak od 450 din odnosno 15% je Avon dama zaradila.

      E sad da li ce ona poruciti nesto za sebe pa fakticki uzeti besplatne proizvode, ili uzeti novac, to je do osobe.

      Veliki pozdrav

      Избриши
  46. Dobar dan ne znam da li je jos uvek aktuelna tema ali me intresuje da li mozda znate koliki procenat imaju Avon lideri sa 7 aktivnih dama?Hvala

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Svi lideri imaju popust od 30% + 5% za aktivnost = 35% bez obzira na prodaju i broj lidera ako su potvrđeni.
      Pozdrav

      Избриши
  47. Dali se placa ju katalozi ako se registruje.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Prvi katalog 10din za sve. Zatim 1 kom 79din, set od 5 179din, set od 10 359din, set od 20 569din...

      Избриши
  48. Da li se iz svakog kataloga mora poručivati na iznos bar preko 1700 rsd kako ne bi ugasili nalog ili to nema nikakve veze? Ako neka avon dama poručuje tipa samo za sebe u iznosu 500 ili 600 rsd, je l' postoji mogućnost gašenja naloga ili su to samo priče lidera kako bi na damama više zarađivali? To mi nije jasno. Hvala 🙃

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Avon dama ne mora da poručuje u svakoj kampanji.
      Nakon 3 kampanje neaktivnosti Avon dama soada u neaktivne saradnike, ali može da se aktivira u svakom trenutku.

      Ukoliko poručujete za 500 din, odnosno ispod 3500 din nema gašenja naloga, ali nema popusta i plaćate taksu...

      Избриши
  49. Pozdrav, nova sam Avon dama i tek sam sada saznala da imam limit narudzbe 155km
    Ja sam imala oko 200km
    Moram platiti avans, placam li iz svog dzepa ili da uzmem novce od kupaca koji su vec narucili artikle.
    Pise da moram upatiti avans 40,km da mi puste narudzbu.

    Hvala

    ОдговориИзбриши
  50. Kako god Vi želite, da li ćete sami ili unapred uzeti novac, na Vama je.

    ОдговориИзбриши
  51. moze li mi neko hitno odgovoriti pre nego sto nesto pogresim ?

    ОдговориИзбриши
  52. Анониман25. март 2022. 19:56

    Pozdrav, mene zanima da li se placa dostava ako samo porucim kataloge? Nova sam i trenutno nemam nista od porudzbina.

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...