петак, 13. фебруар 2015.

Moja kupovina Avon #C2 #2015 **

Zdravo drage moje,
Danas sam našla vremena da uslikam i da napišem post o mojoj kupovini u C02. Nadam se da će vam se moja kupovina dopasti, a u komentarima mi napišite vaše utiske i ovim proizvodima i ako želite recenziju nekog od njih.
Pored ovoga kupila sam i ePlanet Spa Amazonian Treasures Acai Berry višenamensko ulje, ali sam poručila kod jedne od mojih avon dami, pa mi još nije stiglo. :)




Advance Techniques supreme oils regenerator

Novi regenerator koji izlazi u C03 sam kupila u C02 u okviru ponude za lidere koji se nalaze u Queen klubu. Nisam ga još isprobala, dok ne potrošim trenutni regenerator, ali nadam se da je dobar. Prelepo miriše i sadrž 5 ulja koja bi trebalo da jačaju kosu i daju joj sjaj. U okviru kolekcije se nalaze i šampon, tretman maska, kao i dvofazno ulje. Regenerator ima 250ml.
Platila sam ga 150din.

Planet Spa maska za lice turkish termal bath

Znam da sam rekla da ću koristiti samo maske u kesicama, jer se ove u tubicama sporo troše, ali nisam mogla da odolim ceni. Ova maska sadrži rasul glinu i koristi se tako što se nanese, pa nakon 5 minuta kada promeni boju se ispere. Uskoro bi trebalo da je probam pa ću videti kakva je. Maska ima 75ml.
Platila sam je u neto ponudi 119din.
 


Planet Spa Blissfully Nourshing maska za stopala i ruke

Jedan od mojih omiljenih proizvoda iz Avona. Toliko je dobar da sam kod one Avon dame poručila još jednu, da se nađe, a ja ne volim da gomilam. Koristie se sa rukavicama/čarapicama, a mogu i stopala ili ruke da se uviju peškirom. Zavisno kakav efekat želite, možete staviti i više maske pa je držati celu noć, a možete manje pa držati 10 minuta. Ja ovu masku ne ispiram, već samo prebrišem ako negde ostane masno, mada se vrlo dobro upija, posebno na stopala. Okej miriše, nije ovo baš moj omiljeni miris, jer je previše sladunjav, ali proizvod je fantastičan, pa miris nije važan, to je i onako individualno. Maska ima 125ml.
Platila sam je 249din.

Planet Spa puter za telo Indulgent SPA Ritual

Ovaj puter za telo, odnosno sufle za telo, sadrži šea puter i čokoladu. Fantastično miriše, ali je još nisam isprobala, jer imam načeto mleko za telo. Planet Spa putere za telo obožavam i kupujem ih s vremena na vreme, a kako je ovaj jedan od onih koje nisam probala, radujem se korišćenju. Pakovanje ima 200ml.
Platila sam ga 379din.

Senses Pampering Divine time kremasti gel za tuširanje

Ovaj gel je postojao ranije, pa su ga izbacili, a sad ga vraćaju ponovo. Kada sam videla, oduševila sam se i morala sam da ga kupim. Ovo je hidrantni kremasti hel za tuširanje, sa mirisom vanile i sandalovine. Miriše fantastično i jedva čekam da se tuširam sa njim. Ovo je pakovanje od 500ml.
Platila sam ga 199din.
 



Cherish parfem

Već sam pominjala da sam ga dobila na Nacionalnoj Avon konferenciji, a inače planirala da ga kupim. Miris je vrlo postojan, osvežavajući, a opet ženstven. Na prvi "miris" nisam bila baš oduševljena, a sada mi se dopada sve više i više. Pakovanje je takođe lepo i ženstveno.




Plum Pout Shimmer Peach

Merkam ove plum pout ruževe, ali nikako da se odlučim za neki. Kako je bio vrlo jeftin u neto ponudi, morala sam da ga uzmem. Ima sitan šimer i stvarno povećava usne. Vrlo je hidrantan. Izuzetno lepo miriše, ali sam ga mazala jednom ili dva puta, pa ne mogu da vam kažem skroz utiske. Boja na usnama je drugačija od one kada se pogleda karmin, a moja fotografija nije baš sjajna. Kažite ako hoćete recenziju. :)
Platila sam ga 129din.

Ultra Colour Indulgence Day Lilly

Ovaj ruž je tamniji nego što deluje na slici, ali super stvar je što može da se dozira pa da deluje svetlije ili tamnije na usnama. Zavisi i od svetlosti, zato je i ispao svetliji na slici. Vrlo je hidrantan, kao neki balzam za usne. Boja može biti vrlo pigmentovana ako se tako stavi na usne, a postojanost je okej, nije sad da traje ceo dan, ali traje par sati sigurno. Planirala sam i recenziju, jer znam da ste zainteresovani. Kupila sam ga jer je jedna moja mušterija poručila drugi ruž za 499din, a kako su dva bila 759din, bilo mi je zao da ne poručim.
Platila sam ga 260din.





Kako vam se dopadaju moji noviteti?
Šta ste vi kupili u C02?


Hvala na pažnji. :)

12 коментара:

  1. Nisam ni sumnjala da ces lepo odabrati :) Cekam da mi stignu krejon iz Diamond linije,ovaj gel koji i ti imas,sampon za jacanje kose (valjda se tako zove),testeri Indulgence ruzeva.. Jos uvek nemam nijedan puter iz PSpa,moracu to da menjam :D Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala. :-) i ti si lepo izabrala vidim. :-) Planet Spa puteri su sjajni, probaj neki. Sada u c03 je par njih na akciji 399din. :-)

      Избриши
  2. Isprobala sam regenerator i meni je baš fin :) ni meni se Cherish nije dopao na prvi "njuh" ali kako ga više mirišem, sve mi se više dopada :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E super, nadam se da će i meni odgovarati. :)
      Meni je Cherish nekako bio običan, u smislu da se ne izdvaja..a sada shvatam da je specifičan i da takav miris nisam imala do sada. Super je. :)

      Избриши
  3. Da li je ova maska 119 dinara iz ovog poslednjeg kataloga? Sta je bolje koristiti masku ili tonik? ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. D, u C02 u Internet ponudi je bila po toj ceni.
      Po meni tonik je važan za svakodnevnu negu, a maske su nešto što bi trebalo ponekad koristiti zavisno od lica..ali mislim da nisu neophodne. Zavisi kakva je tvoja koža i kakve su potrebe tvoje kože, mada je meni nekako tonik nešto što koristim redovno, a maske samo ponekad. :)

      Избриши
  4. Kada sam citala tvoj post o prelistavanju kataloga C02 imala sam ga kod sebe i odlucila da te poslusam.Narucila sam senku i masku za stopala i ruke.I odusevla se.Senka je ocaravajuca a maska divna.Prelepo mirise i daje ocaravajuce efekte.Sad trenutno listam C03 i vec vidim da je sneka i maska skuplja.Tako da ti hvala na savetu za pametnu kupovinu.Pozdrav

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema na čemu, zato sam i izdvojila te proizvode. U predhodne dve kampanje su senkice bile jeftinije, a u narednim će biti skuplje. Što se maske tiče ona je takođe bila vrlo povoljna, a u narednim je skuplja.
      Uskoro izbacujem post o najboljim ponudama u C03 pa se nadam da će i taj post biti od pomoći. :)

      Избриши
  5. I ja sam planirala da uzmem ovaj regenerator i masku u C3.. a sada sam narucila masku sa asai bobicama ljubicastu i takvu kremu za ruke i stopala, kao i omiljenu kremu za telu sa kakom od 500ml posto je bila na nekoj akciji i jos neke sitnice :) narucila sam i dva Ultra Colour Indulgence ruza ali sam se malo razocarala nijansama, ne znam jesi li primetila da od 20 nijansi u katalogu ima barem 3 para potpuno istih nijansi.. Gledala sam i po internetu, videe, recenzije i isto je kao u katalogu, ima po nekoliko parova nijansi koje su identicne samo imaju drugi naziv.. Mislim da nije bilo potrebno da stavljaju 20 boja, mogli su staviti i 10 ali razlicitih.. Mada videcu kako ce se pokazati kad mi stignu, ja sam narucila bas upecatljive boje :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, i ja sam primetila da je dosta boja slično. I sama sam se troumila, oko 3 vrlo slične nijanse. Ja njih ne bih ni uzimala da nisam imala priliku da nabavim ovaj jedan ovako jeftino. Videćemo. Meni se za sad sviđa tekstura, pigmentacija.. mirs... :) Malo mi se pakovanje ne dopada jer više volim klasične ruževe.
      Tvoja kupovina je super. :) Ja jedva čekam da kupujem i iz ovog C03 kataloga. :D

      Избриши
  6. Ja sam vec pustila za C03,pa jedva cekam da mi stigne..:)

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...