четвртак, 26. март 2015.

Prelistavanje Avon kataloga, #C4, 2015. *noviteti

Ćao svima. :)
Znam da kasnim i izvinjavam se, ali tek sada sam našla vremena da pišem. Kampanja C05 je počela, ali šteta je da vam ne prikažem i novitete koje je Avon izbacio u kampanji 4 za 2015. godinu.
Sve slike preuzete su sa oficijalnog Avon Srbija sajta.




Super Extend winged out maskara

Nova maskara koja je namenjena pre svega razdvajanju i produžavanju trepavica. Ima sužen oblik četkice i dopire i do najkraćih dlačica u uglovima očiju. Dobila sam je od Avona na konferenciji, ali je još nisam isprobala. Ima 7ml, pakovanje je isto kao kod obične Super Extend maskare, samo je boja drugačija. Dolazi u dve nijanse, crnoj i braon.





Pur Blanca Charm miris

Svi znamo da su Pur blanca mirisi vrlo popularni jer su to mirisne note koje većini odgovaraju, povoljni su i zgodni za svaki dan. Pakovanje je standardno, samo ima ljubičasti poklopac. Ima 50ml. Sadrži note đurđđevka, magnolije i dašak voćnih nota. Meni se vrlo dopada. Miriše na čisto, ali na neki osvežavajući način. Sad kad mirišem ovako u katalogu, žao mi je što nisam uzela ovaj miris u C4 jer je bio vrlo povoljan.


Ultra Beauty ruževi

Malo sam zbunjena oko ovih ruževa. Naziv je kao kod jednog od mojih omiljenih ruževa iz Avona, Ultra Beauty, o kojima sam pisala ovde. Sa druge strane pakovanje je kao kod stare verzije Extra Lasting ruževa i piše da je u pitanju dugotrajna boja, što jeste karakteristika ovih ruževa. Čak su i nazivi isti kao ta stara verzija Extra lasting ruževa. Pružaju srednju do potpunu prekrivenost, a ne stvaraju osećaj težine na usnama, kako Avon tvrdi. Pakovanje ima 1,8g i po meni je vrlo nepraktično, ne dopadaju mi se ovakva pakovanja. U ponudi je 9 nijansi.


Color Trend glossy olovke za usne

Slične olovke su se u više navrata pojavljivale u Avonu i bile vrlo popularne. Ovoga puta nova olovka se nalazi u okviru Color Trend kolekcije. Pakovanje je bele boje. Mislim da olovke imaju mehanizam, pa se vrte, ali nisam sigurna, moguće je i da se režu. Avon predstavlja ovu olovku kao 2u1, preciznu olovku i sjaj za usne u jednom. Ima 2,5g, i dolazi u 4 nijanse - bordo, krem, braon i koralnoj.
Solutions body sculpting

Novi tretman u okviru Solutions kolekcije namenjen je za preoblikovanje tela. Namenjen je za zatezanje ruku, stomaka, zadnjice, kukova i butina. Čini kožu toniranom i dubinski hidriranom. Nisam sigurna da li možete oblikovati telo ovim tretmanom, ali svakako je dobar saveznik u borbi protiv celulita i viška kilograma. Pakovanje ima 150ml.
O modnim detaljima vam neću pisati jer nešto od toga već u C5 nije u ponudi.

Kako vam se dopadaju noviteti? Da li ste isprobali nešto od ovoga?


Hvala na pažnji! :)

3 коментара:

  1. U prošli katalog sam ostala zaljubljena ovaj i nije neki , dopadaju mi se ove mazalice za obim celulit i to ali nisam ništa naručivala :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni je C5 daleko bolji od C4 :)
      Ne samo meni, vidim i po mojim avon damama..svi su se mučili sa prodajom.
      C3 je bio lep zbog 8. Marta :)

      Избриши
  2. Meni je ovaj katalog mnogo bolji od prethodnog, dopada mi se veliki izbor krema koje su dosta snizene i mislim da ima mnogo boljih ponuda ovog puta :D

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...