недеља, 5. јул 2015.

Sun+ krema za lice fresh protect spf 30

Zdravo svima, dobrodošli na moj blog. :)
Posle jučerašnje recenzije Ulja za sunčanje iz iste kolekcije, danas vam pišem o kremi za lice. U sun+ kolekciji za sunlanje postoje dve kreme za lice - ova sa spfom 30 i anti age sa spf 50.
Još uvek sam mlada za anti age kremice, a već imam fluid sa spf 50, tako da je izbor za ovo leto ponovo ova kremica. Kažem ponovo jer je ovo već treće leto kako je kupujem.

Krema ima 50ml, a meni ta količina traje više od mesec dana na moru, plus uvek ostane malo proizvoda, što potrošim kod kuće. Prošle godine sam je kombinovala i sa pomenutim fluidom. Inače, prvi put kada sam kupila ovu kremu nije imala taj fresh efekat, ali od prošle godine samo sa fresh efektom i postoji krema za lice sa spf 30. 


Krema je u vidu tubice, koja je spakovana u kartonsku kutiju. Rok trajanja je 3 godine ili 24 meseca od otvaranja, ali ja je uvek potrošim to leto, nisam je nikada čuvala za naredno, ipak je koristimo na licu, Još plus hteli mi to ili ne izlaže se suncu i toploti kada je nosimo na plažu.


Poklopac nije baš najsjaniji, dešava se da se nekad teže zatvara, ali nikada se nije deslio da mi se tubica otvorila u torbi. Što se doziranja proizvoda tiče, zadovoljna sam, taman izlazi proizvoda koliko treba, ne možete preterati.



Tekstura kreme je lagana, brzo se apsorbuje i upija. Meni ne masti lice, jer je skroz lagana, ali nema mat efekat. Svakako mislim da bi odgovarala i onima sa masnom kožom jer je stvarno lagana. U sebi ima neki efekat koji stvarno malo hladi kožu, ali nije ništa preterano. Prosto prija, ne smeta.


Miris je blag, ima nečeg svežeg u njemu i miriše kao svi Sun+ proizvodi iz Avona za sunčanje. Najviše volim proizvode za sunčanje sa mirisom kokosa, pa mi je žao što i ova kremica nije takva. Bele je boje i ne ostavlja nikakav trag. Kada izađete iz vode ne skida se, ne razmazuje, ne pojavljuje se beli trag.


Kremu mažem pre izlaganja suncu, pre šminke, ako je koristim u gradu. Na moru je mažem pre izlaganja suncu, a zatim obnavljam zaštitu standardno na bar 2h. Dopada mi se efekat hlađenja, pa nekada i češće obnavljam zaštitu.


S obzirom da kremicu mažem redovno, nije mi se dešavalo da izgorim i stvarno mislim da ova krema odlično štiti od štetnih sunčevih zrakova. Lagana je, pa ne možemo govoriti o nekoj posebnoj hidrataciji, u smislu da vam je samo ova krema dovoljna. Naravno, nakon sunčanja mažite svoju hidrantnu kremu.

Cena ove kremice je obično oko 450 din, a sada u C10 možete iskoristiti akciju, koštaće 339din. 



Kako se vi štitite od sunca? Da li koristite Avon Sun+ proizvode?

Hvala na čitanju. :)

7 коментара:

  1. Mami sam naručila ono u spreju i njoj baš odgovara, ja nisam probala :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Spf 15 za telo? Imam ga, skroz je okej, mada mislim da je bolja varijanta krema spf 50. :)

      Избриши
  2. Ovu nisam isprobala, ali imala sam prošle godine neku Avon Care sa ZF-om i baš me razočarala. :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Avon nema u okviru Avon Care linije ni jednu kremu sa zaštitnim faktorom.
      Koja je to krema? Nešto si pogrešila verovatno. :)

      Избриши
    2. I ja radim sa Avonom već preko 5 gidina i ne sjećam se da je Care kolekcija imala uopšte krema za sunanje.

      Избриши
  3. Sve pohvale za post i jako lijepo si predstavila kremu.

    Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se, uzvraćam:
    http://danny991.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...