петак, 16. октобар 2015.

Anew Nutri-Advance light krema za normalnu kožu*

Dobrodošli na moj blog. :)
Već neko vreme želim da napišem ovu recenziju, ali nikako da se to dogodi. Vi znate da uglavnom koristim Avonove kreme za lice. Iz Anew kolekcije sam probala samo Anew Nutri Advance liniju jer po godinama mi ni jedna druga linija ne odgovara.
U ovoj liniji postoje dve kreme - krema za normalnu i krema za suvu kožu. Mnogi su ove kreme podelili na dnevnu i noćnu, ali ja se ne bih složila, jer ni jedna ni druga nemaju spf, pa sam ih ja koristila kao noćne kreme. Danas vam pišem o laganijoj varijanti, za normalnu kožu. Kad kažem laganija, mislim da nije tako gusta i bogata kao ova za suvu kožu, a sama krema nije lagana, vrlo je bogata takođe. Kremu za suvu kožu sam koristila prošle zime i imam samo reči hvale, stvarno je bogata, odlično hidrira i štiti kožu.

Ovu laganiju varijantu sam krenula da koristim na moru, kao noćnu kremu jer mi je leti potrebna jača hidratacija. Trenutno je imam za još par mackanja, pa tako mislim i da sam je dobro istestirala da vam mogu preneti svoje utiske.



Pakovanje je vrlo elegantno, napravljeno od jačeg stakla, a ova boja je meni fenomenalna, nekako deluje luksuzno i odraz je kvaliteta. Naravno, staklena teglica se nalazi u kartonskoj kutiji koja je zaštićena celofanom. Kada otvorite poklopac tu se nalazi takođe zaštitna plastika.


Krema je vrlo bogate teksture. Kao što rekoh, ne dajte da vas zavara light u nazivu, ova krema nije lagana. Mislim da je super za one sa normalnom kao suvoj koži. Ja to vidim tako da ovu varijantu treba koristiti kada je toplo, a onu bogatiju varijantu kada je hladno. Ova krema jeste bogata, ali nije masna, i neće stvoriti onako neprijatan sloj na vašoj koži. Razmazuje se lepo i upija se postepeno, meni je taj osećaj onako prijatan, ne volim kada se noćna krema brzo upija. Baš zato stvarno mislim da je ne treba koristiti preko dana, osim možda ako imate baš suvu kožu ili ne izlazite iz kuće. Nisam sigurna za sastojke, da li ima neki sastojak koji može napraviti fleku u dodiru sa suncem.




Mojoj koži najviše smetaju zima i grejanje, a primećujem da mi baš sada ova krema izuzetno prija. Tako je bilo i letos kada mi je na moru bila potrebna jača nega. Prvo miris je fantastičan, drugo koža mi je ujutru kad ustanem izuzetno mekana i nežna. Mislim da ova krema odlično hidrira i štiti moju kožu od spoljnih uticaja. Kako je krema bogata, a meni se na nosu pojavljuju mitiseri, izbegavam da mažem nos sa njom ili samo u tankom sloju.


Cena ove kremice je od 500 do 1000din, zavisno od akcije, nekada možete kupiti 2 kreme po povoljnijoj ceni i slično. Mislim da ova krema vredi svaki dinar i za mene je najbolja krema iz Avona koju sam probala.



Da li ste vi probali Anew Nutri-Advance liniju ili neku drugu Anew liniju?

Hvala na pažnji! :)

9 коментара:

  1. Pakovanje im je top, previse elegantno i bas mi se dopada :)

    ОдговориИзбриши
  2. Postovana draga Ana, odlicna recenzija. Mislim da cu da probam ovu varijantu za noc. Imam masnu kozu i sve teze varijante za noc ne mogu da mi se upiju satima. Trenutno koristim ANEW Vitale nocnu (ciklama pakovanje) i super mi je. Lagan, gelasta, brzo se upije, ujutro koza preporodjena. Miris bozanstven. Dugo sam koristila ANEW Ultimate 7S kolekciju (zlatno krem pakovanje) i dnevnu i nocnu,zatim serum i zlatnu emulziju i kremu za podocnjake onu sa serumom u zatvaracu. Prijalo mi je. Bas obnovi i regenerise kozu. Zlatnu emulziju ne mogu da potrosim. Razmisljam da uzmemo ovu Anew Clinical Hydra-Recovery masku za noc vec duze vreme. I Anew Platinum krema za predeo oko očiju i usana. Dopada mi se ovaj aplikator sa metalnom kuglicom, mislim da je dobar za masazu podocnjaka. Sorry, raspricala sam se. To znaci da mi je prijao tvoj clanak i tema.
    Veliki pozdrav.

    Ana

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na lepim recima. :) Najbolje isprobati tester, pa ako odgovara uzmi kremicu. I ja smekam tu masku vec dugo, mislim da je odlicna. Pozdrav

      Избриши
  3. Anchi, odlicna recenzija :-) Slazem se sa tim da krema nikako nije lagana i nikako za masnu kozu ali svakako odlicna.

    ОдговориИзбриши
  4. Super je post :)) Prijavite se na moj blog http://teabeatyblog.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Tek sam pocela da je koristim. Ali kad je nanosim nekako mi je cudne strukture i mirisa. Kao da joj je rok istekao. Mozda se malo teze razmazuje zbog tih hranljivih sastojaka. Ne bih znala. Videcu rezultate za koji dan. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Potrošila sam nekoliko kremica ovakvih i nisam imala problema. Vidi sa Avon damom da ti je zamene.

      Избриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...