субота, 5. јул 2014.

Prelistavanje kataloga #C10, noviteti. ** #2014


Zdravo svima,
Kampanja 10 kreće 10.07. i traje do 29.07., ali ja ću biti u gužvi narednih dana pa vam malo ranije pišem o novitetima iz ove kampanje.


**Little Pink Dress, str 1

Još jedan član u Little Dress kolekciji. Klasika za leto. Mladalački, a opet klasičan i ženstven. Miris je nekako blago cvetni. Znate da ja ne volim slatke cvetne mirise, a ovaj nije takav već kako treba da miriše cvetni miris. Pakovanje je pogađate, roze boje. Note su sledeće: latice jasmina, roze božur i mošus. Spada u cvetno-biljnu kategoriju. Ima standardnih 50ml. Drago mi je da ova kolekcija ima novog člana i verujem da će biti jednako popularan.
Cena u kampanji 10 je 1149din. 



**Solutions BB Matte krema, str 15

U Avonu sada postoji i BB kremica koja je namenjena masnoj i kombinovanoj koži. Pruža prirodnu mat završnicu, hidrira, ujednačava ten i teksturu kože, prikriva nedostatke i uklanja nepotreban sjaj. Dolazi u pakvanju od 30ml, u dve nijanse Light i Medium. Sadrži matirajući prah. Idealno je isprobati ovu kremicu sada na leto kada je nepotrebno nositi pudere, po mom mišljenju. Volim BB i tonirane kreme i nadam se da ova kremica stvarno deluje. 
Cena u kampanji 10 je 629din.

  

**Sparky Citrus toalenta voda, str 31

Još jedan novi letnji miris u Avonu. U pitanju je toaletna voda u nežnom jednostavnom pakovanju od 30ml. Miris je fantastičan! Baš onako kako ja zamišljam miris za leto: lagan, osvežavajući i energičan. Pakovanje je manje, pa je super za putovanja. Note: sicilijanski bergamot, cvet limere i kedrovina. Spada u citrusno-cvetnu kategoriju. U ovoj kolekciji Scent Essence nalaze se još dve toaletne vode koje izlaze u kampanji 11.
Cena u kampanji 10 je 599din.




**X series Recgarge toaletna voda za muškarce, str 41

NI muškarci ovog leta nisu uskraćeni za novi miris. Doduše meni deluje ipak slatkasto, ali može proći kao letnji. Note: mandarina, kardamon i kakao. Kategorija: orjentalno-cvetna. Pakovanje obično, liči na kolonjsku vodu. 50ml je u pitanju.
Cena u kampanji 10 709din.

    

**True Colour, jednobojna senka, str 49

U TC liniji sada imamo i jednobojne senkice. Ljubitelj sam paletica, ali uvek mi najsvetlija senka prva nestane pa mislim da su ove jednobojne verzije okej. Dolazi u 5 nijansi: Blackest Black, Iris Incing, Satin Taupe, Pink Petak i Soft Vanila. Pakovanje je Avonovo klasično, crno i elegantno, 1,6g.
Cena u kampanji 10 je 359din.

Soft Vanila

 

**Art Of Change lak za nokte, str 63

Moram priznati da nisam očekivala ovaj novitet u Avonu. U pitanju su lakovi za nokte koji kada se nanese nadlak menjanju boju. U ponudi su samo 3 nijanse, svetlo pastelno roze koja prelazi u nešto tamnije roze - French Twist, poink koja prelazi u tamnu pomalo koralnu nijansu - Contrast Coral, i pastelno ljubičasta koja prelazi u tamno ljubičastu - Vary Violet. Mislim da je ovo praktično jer faktički tako kupujete 2 laka za nokte po ceni jednog. :)
Cena u kampanji 10 je 319din.

*Na internetu nema fotografija ovog laka. :(

**Color Trend Flower Power senka u prahu, str 64

Senka u prahu koja svetluca. Baš je ovo i falilo u Avonu po meni. Kada bi bile još neke prirodnije nijanse, baš bih se radovala. Senkice su u malim okruglim pakovanjima od 5ml. Postoje 4 nijanse: ljubičasta, plava, roze i zelena. Violet, Bluebell, Rose i Fern.
Cena u kampanji 10 je 329din.



**Gel za umorna stopala sa mentom, str 139

Foot Works linija predstavlja lagani gel zas topala sa uljem mente. Mislim da je ovo super stvar za more. Koristila sam Foot Works balzam sa algama koji je u vidu gela i sjajan je! Ne bi ste verovali kako neguje, a tako je lagan. Pakovanje je 75ml i verujem da fantastično miriše. Umiruje umorna stopala, hladi i osvežava i brzo upija.
Cena u kampanji 10 je 319din.



Usput, neki proizvodi su promenili pakovanje: Senses. Neki imaju nove nijanse: Color Trend ruževi. Nove mirise: Velike kupke i Foot Works sprej za stopala.

*Nakit i asesoar:









 

*Sve fotografije preuzete su sa interneta osim poslednje.

 

 

 

Kako vam se čine noviteti u C10?

Hoćete li nabaviti nešto za sebe u ovoj kampanji?

Hvala na pažnji! :)  

4 коментара:

  1. Nakit je super! Svidja mi se pa, skoro sve. :D
    Lepi su mi i Little Pink Dress i Sparkly Citrus. :)
    A i senkice mi se svidjaju, ali ovaj put je bilo : koci! :D
    Jedva. :D
    Super post! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam u C8 i C9 malo iskulirala, ali sada neću! Hahah :D
      Hvala na komentaru. :)

      Избриши
  2. Анониман7. јул 2014. 02:58

    Nemam brosuru jos uvek ali bice ovih dana:) Cekam da vidim te jednobojne senke:) A sad mi treba tvoja mala pomoc-kakav je Rose Wine ruz(Ultra Beauty)-mat/sedefast,jel ima shimmera,i najbitnije-boja? Trazim po netu ali recenzija gotovo da nema,sutra pustam porudzbinu,a nemam kog da pitam. Hvala unapred! Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema šimera..normalan ruž. Nije skroz mat, ali svii ti UB ruževi su nekako prirodni, dnevni..Ja sam u nekom postu o mojoj kupovini slikala tu nijansu. U pitanju je neka tamnija roze nijansa, Srednja prekrivenost. :)
      Poz!

      Избриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...