среда, 10. септембар 2014.

Moja kupovina Avon #C12 #2014

U ovom postu ću vam predstaviti moju kupovinu u C12, nije bila velika, ali zato će u C13 biti veća. :) U C11 sam zaboravila da vam predstavim jednu četkicu za šminkanje koju sam kupila, tako da ću sada da je uvrstim u kupovinu.
Koristim ovu priliku da vam se zavalim što u tolikom broju čitate postove o mojoj kupvini Avon proizvoda! Hvala. :)







**Četka za rumenilo

Pre nekog vremena sam kupila četku za puder i sa njom sam oduševljena, pa sam se odlučila sad za ovu za rumenilo. Mekana je dlaka, čvrsta drška, nema ispadanja dlaka, koristila sam je za konturisanje i rumenilo i odlično se pokazala. Za sada sam je prala par puta i sve je u najboljem redu. :)
Čini mi se da sam je platila 399din.



**Četka za tečni puder

Kako sam sa gore pomenuto četkom i onom za kameni puder vrlo zadovoljna, a predhodnih meseci je bila nestašica ovih četkica odlučila sam se da nabavi i ovu za tečni puder. Dužina: 17cm. Dlačice su mekane, deluje takođe kvalitetno i čvrsto i nadam se da će mi odgovarati. Do sada nisam koristila četkice za nanošenje tečnog pudera, tako da videćemo da li mi ovakav tip šminkanja odgovara. Inače u kolekciji se nalazi i četkica za senkice. :)
Cena je bila 429din.




**Naturals šampon, kopriva i čičak

Uvek moram da imam šampone na zalihama, jer se ne zna kada će zatrebati, pa sam se odlučila za ovaj sa koprivom i čičkom, za jačanje kose. Sadrži 250ml proizvoda. Nisam ga ranije probala, ali uglavnom sam zadovoljna Naturals šamponima, a sada je nakon leta moja kosa slabija, pa mislim da će mi odgovarati. U okviru kolekcije postoj i veći šampon od 700ml, kao i sprej za jačanje kose od 150ml.
Plaćen je 219din.


**Planet Spa maska za kosu sa crnim kavijerom

Nakon leta kosu negujem na sve moguće načine kako bih je održala lepom i poboljšala njeno stanje. Ovu masku sam koristila davno, i dobro se pokazala. Fino hidira kosu, čineći je mekšom i lakom za raščešljavanje. Miris je prijatan, pakovanje lepo, elegantno, napravljeno od čvrstih, kvalitetnih materijala. Pakovanje sadrži 200ml proizvoda.
Plaćena je 399din.



**Avon Care krema za telo

Recenzija ovde: klik.
Kupila sam je zbog akcijske cene. :)
Plaćena je 199din.

12 коментара:

  1. Lepo si se ponovila! :)))
    Cetkice su mi bas primamljive. :) Kao i krema za telo. :)))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala. :)
      Da tek znaš moj plan za c13 :D
      Stvarno su dobre ove dve koje sam isprobala. :)
      Hvala na komentaru :)

      Избриши
  2. Imam ovu cetkicu za tecni puder,i moram ti priznati da sam zadovoljna!! :)

    ОдговориИзбриши
  3. I ja sam danas objavila post pod istim naslovom :D. I u mojoj porudžbini našao se Cocoa Butter za telo, po tvojoj preporuci :). Divno miriše, jedva čekam da dođe na red da ga isprobam :).

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Videla sam da si pisala o kupovini u Avonu :D
      Meni je to tradicija od osnivanja bloga. :D
      Lepo da informišemo ljude :)
      Nadam se da će ti odgovarati, a drago mi je da sam pomogla. :) :)

      Избриши
  4. Fina kupovina :)
    I ja sam uzela masku od kavijara, cena je bila i vise nego odlična u C12, nadam se da će mi se dobro i pokazati :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nadam se da će ti odgovarati. :) Ja baš volim planet spa maske za kosu. Pozdrav

      Избриши
  5. Imam cetku za rumenilo,mekana je i fina mada nekako mala,sitna zamerka.Danas su mi stigle divote,puno testera i krejon Molten Gunmetal.Isprobavanje sledi:) Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slažem se, i meni se čiini da je manja, ali to ne smeta za korišćenje. :)
      Javljaj utiske tih uzoraka, divota!
      Pozdravljam te :)

      Избриши
  6. *Ana,puter od kakaa mi je pre sedam dana stigao.
    Jako sam zadovoljna.
    Prvi utisak je bio da puter u sebi sadrži sve sastojke Care kreme i kakao puter u sebi.
    Već posle prvog mazanja,utisak se promenio na bolje.Miris kakaa postao je jači,a koža lepo hidrirana i baršunasta.
    Moja je koža osetljiva i sklona alergijama.
    Čak mi ni velika Care Family (400ml) krema nije odgovarala.Imala sam blagi osećaj peckanja na koži.
    Kod ovog putera za telo,to nije slučaj.
    Dobar osećaj ostavlja čak i na licu.
    Takođe,ne postoji nijedan alergen čak ni prilikom korišćenja Sensual Mistique gela za tuširanje.Kada je koža zasićena mirisima.
    Volela bih da probam i kremu za lice i balzam za usne.
    Postoji mali deo kreme koji ostavlja sitne "glicerinske" ljuspice,ukoliko se nanese previše.
    Čini mi se da je to mast iz kakaovca koja prosto ne može da se sjedini sa hemiskim agensima kreme.
    Eto,to je jedina mana.
    Ostalo su sve same preporuke!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nije sličan sa AC kremom,kao što vidiš. Dosta je gušći.
      Probala si i na lice i sve je u redu?
      Ja nisam videla do sada te glicerinske ljuspice, možda nisam koristila veliku količinu.
      Inače, koristila sam ovaj kakao puter nakon letovanja, kada je koži potrebna određena nega, i nije mi bio dovoljan. Nekako mi je koža nakon mackanja bila suva, u podkolenicama.
      Hvala ti na komentaru. Pozdrav!

      Избриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...