субота, 13. септембар 2014.

This or That Beauty Tag

Meni su ovakvi postovi vrlo zanimljivi i volelal bih da je postojalo više pitanja ili da se nešto ovako ponovi. :D
Mene su tagovale drage BlogoMarija i BeautyByMina. Hvala drage devojke! :) Ako je još neko, ne zamerite što vas nisam pominjala, njih dve su mi javile da sam tagovana. :)


*MakeUp*

Blush or Bronzer –Rumenilo uvek!
Lip gloss or Lipstick – Karmini su mi favoriti.
Eye liner or Mascara – Maskara :).
Foundation or Concealer –Korektor.
Neutral or Color eye shadow – Neutral svaki dan! :)
Pressed or Loose eye shadows -Čvrste senkice su mi nekako uvek bile praktičnije. :)
Brushes or Sponges – Četkice, sunđere ne koristim.

 *Nails*

OPI or China Glaze – Nisam probala ni jedan ni drugi a Opi mi deluje napucano
Long or Short – Kraći su uvek prirodniji, lepši, uredniji..
Acrylic or Natural – Natural.
Brights or Darks -Svetliji su mi nekako uvek bili lepši i praktičniji. Tamni namažem i do sutra moram da ga skidam.
Flower or No Flower – Cveće? Pih! :D

*Body*

Parfume or Body Splash - Parfem.
Lotion or Body Butter – Hm. Volim te mazalice. Tako da oba!
Body Wash or Soap - Gel, nekako mi sa sapunom nije to to.
Lush or Other Bath Company – Avon! :D


*Fashion*

Jeans or Sweat Pants – Ja volim haljine i suknje! Trenerke ne podnosim! Onda džins, ali nekako ako već biram pantalone, onda su to baš pantalone, ne džins. :D
Long Sleeve or Short - Short.
Dresses or Skirts - Oba obožavam! :)
Stripes or  Plaid – Linije ipak :)
Flip Flops or Sandals - japankice divne! :)
Scarves or Hats – Šalovi, ešarpe, marame..ne skidam :)
Studs or Dangly Earrings – Hm. I jedno i drugo, nosim minđuše stalno. :)
Necklaces or Bracelets – Ogrlice :)
Heels or Flats - Flats.
Cowboy boots or Riding boots – Riding boots, sad kucah da proverim, nisam znala da su to klasične ćizme. :)
Jacket or Hoodie – Ne nosim dukeve, tako da jakne. :)
Forever 21 or Charlotte Russe - Forever 21
Abercrombie or Hollister - Nisu to marke popularne kod nas :)


*Hair*

Curly or Straight- Talasi, kovrdže..naravno!
Bun or Ponytail – Nisam zaluđena da vezujem kosu, tako da neobavezna punđa ako već biram.
Bobby pins or Butterfly Clips – Ajde ukosnice
Hair Spray  or Gel – Lak, ako baš moram.
Long or Short – Srednja, ali ako biram između ova dva onda kraća.
Light or Dark – Svetlija! Ne podnosim tamnu kosu.
Side Sweep Bangs or Full Bangs – Šiške sam imala kratak period pre 7/8 godina, ne volim ih, nisu praktične. Ali su mi lepše na stranu.
Up or Down – Uvek puštena kosa!

*Random*

Rain or Shine – Shine <3 
Summer or Winter – Leto
Fall or Spring – Proleće, definitivno.
Chocolate or Vanilla- Čokolada za jelo, vanila miris :)
East coast or West Coast – Ono kao stari beograd, novi beograd. :D Da prilagodimo. Stari. :D



Ja tagujem:
1. Mazalice
2.LePrettiness
3. KovrdžavaKosa



Do narednog čitanja! :)

 

 


Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...