четвртак, 23. октобар 2014.

Moj izbor ruževa za usne za jesen **

Nakon posta o jesenjim lakovima za nokte klik ovde, rešila sam da napišem jedan slikovit postić o po meni najboljim nijansama ruževe za usne za jesen, među mojim ruževima. Na ovaj način nadam se da ću nekim dati ideje za odabir nijansi ruževa za ovu jesen :) Igrom slučaja svi ruževi su Avonovi. :)
Moram vam reći da sam pokušala da slikam ruževe i na usnama ali mi se nisu dopale slike, jednostavno mi nekako ne ide to slikanje. A Ultra Beauty ruževe možete na usnama videti u ovom postu o mojim Ultra Beauty ruževima.




**Ultra Colour Absolute nijansa Gorgeus Guava
Ovi ruževi su kada su se pojavili izazvali pravo bum, tako da ni ja nisam ostala ravnodušna. Izabrala sam jednu nijansu za sebe, a kako budem malo trošila ruževe, planiram da uzmem još koju nijansu. Ovi ruževi su kremasti, odlično hidiraju i lepo mirišu. Dolaze i mnogo nijansi i stvarno treba svako da ima bar jednu nijansu. Ova moja nekako tamna orandz nijansa. Može se reći i da je braon, ali ne prava klasična braon, već nekako vuče kao orandž, prava jesenja nijansa.




**Ultra Beauty, nijansa Chic Pink
Na slici se ne vidi sasvim, ali u pitanju je nakako roze nijansa koja vuče ka ljubičastoj, a meni je to idealno za jesen. Više o ovim ruževima čitajte u postu o njima.





**Ultra Beauty nijansa Rose Wine
Još jedna, prava jesenja. Obožavam UB ruževe!
 


 **Ultra Beauty nijansa Skin
Moj omiljeni Ub ruž. Nijansa savršena za celu godinu. Imam još jedan neotvoren na zalihama. Najbolji ruž koji sam ikada imala!





**Shine Attract P503
Još jedan ruž iz Avon-a, koji je je 2u1, i balzam i ruž. Nema ga već neko vreme u katalogu i mislim da se neće vraćati. Meni je ova kombinacija čudna jer je malo teži za nanošenje, ali pigmentacije je odlična, kao i nega. Jedino što sam ja uzela ovu jako tamnu nijansu i to početkom godine, malo je nosila, a onda je nastupilo Proleće i Leto, pa ovaj ruž nisam nosila uopšte. Zato se i nalazi u jesenjim favoritima, jer mislim da je idealna nijansa za jesen.



**Ultra Colour Absolute nijansa Plush Plum
Ovo je ustvari uzork UCA karmina, koji sam otvorila jer sam želela da vidim kako mi stoji jedna plum nijansa, i da li vredi da kupujem takav veći ruž. Veoma mi se dopada, jer nikada nisam imala ovakvu niti sičnu nijansu, još su UCA ruževi tako divni, i mislim da je ovo još jedna nijansa savršena za jesen. Rado ću ga istošiti, i mislim da je ovakva ili slična nijansa sledeći izbor za full size karmin.








Sve grupno:
*Shine Attract P503
*Rose Wine UB
*Chic Pink UB
*Skin UB
*Plush Plum UCA
*Gorgeus Guava UCA



Koje su za vas idealnije nijanse karmina za jesen?
Kako vam se dopadaju ove nijanse koje sam ja izdvojila?

Hvala na čitanju!

5 коментара:

  1. Plush Plum i ja imam uzorak i jako mi se dopada pa planiram jednom da se počastim sa full size :). Dopada mi se i ovaj Chic Pink,fin izbor :)

    ОдговориИзбриши
  2. Lepe su sve nijanse:) Imam Rose Wine a Plush Plum sam imala kao tester.Uz blogove pocela sam po prvi put u zivotu da isprobavam i bordo,trula visnja,ljubicaste ruzeve,treba pruziti sansu i njima(mada ostajem verna i roze nijansama:)) Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam nekako uvek verna roze nijansama, a kako ne volim da trpam kozmetiku i šminku (koliko je moguće), nemam ni previše ruževa. E sad u poslednje vreme me ove ljubičasti i peach nijanse baš interesuju, i svaka mi je lepa na svoj način.
      Problem je što neke nijanse, kao što su bordo, nikako da potrošimo..
      jedino što znam je da neću crveni karmin nikad koristiti. :D
      Hval na komentaru :)

      Избриши
    2. Ni ja crveni nikad necu koristiti,pokusala sam i ne vredi,ipak:D Kristina

      Избриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...