петак, 3. април 2015.

Moj novi blog - Beleške još jedne Ane

Ćao društvo. :)

Samo da vas obavestim da sam napravila novi blog, na kome ću pisati sve postove koji nisu vezani za Avon. Mislim da sam krenula da pretrpavam ovaj blog postovima, pa bolje da se ovde fokusiram samo na Avon, kao što je i bio plan na početku, a da na novom blogu imam slobodu da pišem o čemu god želim.
Novi blog spada u kategoriju beauty and lifestyle


Moj novi blog Beleške još jedne Ane pogledajte na ovom linku.


Fb stranicu posetite klikom ovde.


Možete me i dalje kontaktirati na email aninkutakbg@gmail.com, bar za sada, moguće da ću u budućnosti napraviti novi email. :)




Hvala na pažnji i nadam se da ćete me čitati i na novom blogu. :)))

Pozdravljam vas!

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...