уторак, 14. април 2015.

Prelistavanje Avon kataloga, #C6, 2015. *noviteti

Ćao svima. :)
Danas vam ukratko predstavljam novitete u Avonu u C06 kampanji. Akcenat je na novoj liniji za negu kože lice Nutra Effects.

Str 1-11, Nutra efffects linija


Posle mnogo godina, Avon izbacuje novu liniju za negu kože lica, sa nadom da će proizvesti revoluciju u kozmetologiji. Tehnologija koja se koristi-Active seed komples, direktno iz semena biljaka izvlači one najpotrebnije sastojke. Ove kreme ne sadrže parabene i veštačke boje. Mnoge avon dame i lideri su dobili priliku da još od C04 testiraju ove kremice, a kako sam među njima i ja, očekujte recenzije, gde ću detaljno predstaviti kako celu liniju, tako i kreme koje sam ja koristila. Testtiram Hydration dnevnu kremu i Noćnu kremu za blistavu kožu. Moja mam je takođe dobila priliku da testira dve kreme, pa ću njene utiske da vam takođe prenesem, ona testira Anti Age Multi Action dnevnu i noćnu kremu.
U ponudi su sledeće linije:
Hydration - dnevna krema i gel krema, koja se može koristiti i danju i noću
Balance - namenjena masnoj koži, dnevna i gel krema, za dan i noć
Radiance -  dnevna i noćna krema za blistavu kožu
Multi Action 35+ - dnevna i noćna krema
Multi Action 45+ - dnevna i noćna krema, koje se još nisu pojavile
Čišćenje - penasto sredstvo i tonik sa mat efektom za sve tipove kože

Cena svih kremica je po 669din, osim ove za bore, ona je 699din, sredstvo i tonik su po 499din. Uzorke možete poručiti za po 20 din komad.


Str. 35 Bright Star tečni puder

Kako je proleće u punom jeku, tako i ovaj puder čini kožu blistavom i osveženom. Sadrži vitamin C koji čini ten blistavim. Zatim kolegan i elastin, za elastičniju kožu. List masline koji sadrži antioksidante koji štite. Glavna osobenost je da povećava nivo hidriranosti kože trenutno. Ne sadrži ulja i ima spf 15. Pakovanje je simpatično i ima 30ml. U C06 košta 649din.

Str. 69 Summer White Bright 

Još jedna osveženje i blistavost ovog proleća. Verovali ili ne, u C06 samo jedan novi miris i to iz kolekcije summer white. Ova toaletna voda miriše na čisto nekako, a spada u cvetno voćnu kategoriju. Pakovanje ima 50ml. Košta 499din.



Str. 145 Instant repair 7 serum za kosu

U okviru Instant repair 7 linije Avon je izbacio ovaj serum, u standardnom staklenom pakovanju sa pumpicom od 30ml. Namenjen je regeneraciji kose, a ima i UV filtere koji štite kosu. Ne ispira se i može se koristiti svakog dana. Namenjen je oštećenoj kosi i ja iskreno jedva čekam da ga probam, jer volim Avon serume i tretmane. Košta 329din.



Modni detalji
























Kako vam se dopadaju noviteti? Uskoro post i o najboljim ponudama u C06.

Hvala na čitanju. :) 

6 коментара:

  1. Bas sam naručila testere za ovaj novi puder,pa vidjet ćemo kako će se pokazat' :)♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja se razmišljam da uzmem da probam, očekujem od njega dosta :)

      Избриши
    2. Bright start puder sam probala i ne svidja mi se ni malo. Miris mu je uzasan, boje su mnogo svetlije nego na slici a ne prekriva nista, iako volim pudere sa slabijim prekrivanjem ovaj bukvalno izgleda kao kad se nanese obicna krema i to neka masnija. Steta, i ja sam dosta od njega ocekivala. Sa druge strane, krema Nutraeffects iz plave linije za suvu kozu mi se bas svidela, bar na osnovu testera. :)

      Избриши
    3. Ja sam sebi poručila jedan uzorak, pa ću videti da li mi odgovara. Šteta ako je takav.
      Meni se isto vrlo dopada, kako plava, tako i ova naarandžasta, noćna, stvarno mi prijaju. ;)

      Избриши
  2. Nove torbe su im sjajne, odlicno izgledaju. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Joj jesu, meni je ova žuta fantastična, a povoljna je. Baš se razmišljam za nju. :)

      Избриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...