понедељак, 4. мај 2015.

Kraj projekta potroši 5 do 1. maja ***

Ćao svima.
Konačno nam je došao Maj mesec i lepše vreme, a mi blogerke završavamo projekat potrošnje do 1. Maja. :) Ja sam pogađate započela još jedan projekat trošenja (pogledaj ovde). Trošenje do 1. Maja je bilo vrlo uspešno, pa sam već do prvog update-a potrošila dosta proizvoda - klik ovde, i onda dodala u ovaj projekat proizvode iz projekta potroši 10 do proleća, koje nisam uspela da potrošim.
Kako je sve izgledalo na početku, pogledajte ovde.
 
 
Ja sam dragi moji uspela da potrošim sve iz ovog projekta! Na slici vidie 4 proizvoda koje sam potrošila iz taga, a već ranije u postu o potrošenim proizvodima spomenula sam Bali Botanica piling čiju sam ambalažu bacila. Iskreno najteže mi je bilo da potrošiim Baby lips balzam za usne, mada sam mislila da će biti lako. 
Od svih proizvoda najviše sam zadovoljna Alverde toniranom kremom i sigurno ću je kupiti opet. Avon speed dry lak je super, i sigurno ću ga nekad kupiti. Sa ostalim nisam toliko zadovoljna i ne bih kupovala ponovo.
Uspela sam da potrošim i Solutions tretman za podizanje zadnjice, koji je dobar, ali mislim da nije neophodan proizvod, pa ne znam da li ću ga ponovo kupovati. Ovaj proizvod je bio u projektru Potroši 10 do proleća.


Što se tiče ostatka ekipe iz projekta potroši 10 do Proleća, nisam uspela da ih potrošim. Foot works masku za stopala obožavam, i imam je za još dva-tri mackanja.
Avonov extra lasting karmin sam malo trošila, ali slabo to ide, jer je karmine teško potrošiti. Uskoro mu ističe rok, mada nije promenio miris, ali svakako planiram da ga bacim, ne bih se igrala sa rokom trajanja karmina.
 


Proizvode koje sam potrošila neću stavljati u post o potrošenim proizvodima. 


Kako vama ide trošenje?

Hvala na pažnji! :)

2 коментара:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...