недеља, 31. мај 2015.

Potrošeni proizvodi br. 6**

Ćao svima. :)
Danas vam donosim novi post o potrošenim proizvodima. Kao što sam ranije rekla, na ovom blogu ću pisati postove o potrošenim Avon proizvodima, a na mom drugom blogu Beleške još jedne Ane pisaću postove o potrošenim proizvodima drugih brendova. Jedan takav post sam objavila pre 2 nedelje, a možete ga pogledati ovde.

Kosa
 Što se tiče proizvoda za kosu, često koristim Avon proizvode u nezi svoje kose. Potrošila sam još jedan Advance Techniques sa agranovim uljem šampon od 400ml, koji kupujem s vremena na vreme. Omekšava kosu i činije je sjajnom, ali je jači šampon u pitanju, pa ga ne koristim stalno, već s vremena na vreme. Tu su i dva regeneratora, Naturals sa medom i brusnicom i Advance Techiques Suprime oils. Prvi miriše fino, zimski nekako, crvene je boje i okej neguje, ništa specijalno. Raščešlja kosu okej i omekša je, običan regenerator i kupila bih ga opet. AT regenerator je za mene najbolji regenerator koji Avon ima u ponudi! Super je i kao maska, ako držite duže od 5 min: Fantastično miriše, hidrira, omekšava i ima sitne šljokice. Svima preporučujem i sigurno ću ga kupiti opet. 
Naturals sprej kajisija i šea puter za raščešljavanje i jačanje kose sam koristila i ranije, super prskalica, a pisala sam i recenziju o njoj klik ovde



Telo

Senses Pampering kremasti gel za tuširanje sam i ranije koristila i imali ste prilike da ga vidite u potrošenim proizvodima. Miriše na vanilu, ali nekako blago, fino kremast je i najbolji gel za tuširanje iz Avona po meni. Avon gelovi nisu moji omiljeni gelovi za tuširanje, ali ovom se uvek vraćam. Planet Spa Indulgent Spa Ritual puter za telo sam prvi put koristila sada, mada sam ranije probala neke druge putere. Ovo je ustvari sufle za telo, takva mu je tekstura. Fenomenalno miriše, kao neki čokoladni kolač, prelepo izgleda, neke svetlo braon sjajne boje je i odlično neguje i hidrira. 

Lice

U potrošenim proizvodima se nalaze dve kreme za lice, jedna je Naturals ruža krema za lice, koja je lagana, miriše neutralno i okej hidrira. Super je kao podloga pre šminke ili za neka mackanja u toku dana. Nema spf pa ne preporučujem da je koristite kao glavnu dnevnu kremu, Druga kremica je Anew nutri advance namenjena suvoj koži, koju je mama koristila kao noćnu kremu. Ova nutri advance linija ima ovu, i još jednu laganiju kremu. Obe kreme mogu se koristiti i danju i noću, ali nemaju spf, tako da je ova prošla kao noćna. Nalazi se u ovom postu jer sam je i ja koristila ponekad i vrlo sam zadovoljna. Odlično hidrira, fino miriše, dosta je gusta i preporučujem je svima sa normalnom do suvom kožom, svih starosnih doba. Održava nivo hidratacije i odlična je za hladniji period.

Parfem Premier Luxe sam potrošila, ali sam otvorila i novi jer sam ga imala na zalihima. Vrlo dugotrajan i intezivan parfem i rado sam ga nosila. Kao što vidite, i pakovanje je prelepo.



Šminka

Potrošila sam jedan kremasti puder, Ideal Flawless, Natural Beige, sa kojim nisam zadovoljna. Prekrivenost je slabija, nije lagan kao što bi trebalo i nezgodan je za korišćenje. Možda nekom odgovara, naravno, ali meni ovakav tip pudera ne odgovara. S obzirom da pudere ne koristim često i uvek imam samo jedan jer se to kod mene sporo troši, ne bih eksperimentisala Extra lasting ruž sam već pominjala u tagovima predhodnim, i kako nikako da ga potrošim, na kraju sam ga pretvorila u kremasto rumenilo, zajedno sa jednim Oriflame karminom i karminom koji vidite na slici, Avon Uc briliance je u pitanju, koja više nije u ponudi. Sva tri karmina sam slabo koristila, imam ih već neko vreme, tako da su idealni za kremasto rumenilo, s obzirom da UCB i Oriflame ruž imaju šimer u sebi.
 





Da li ste probali neki od ovih proizvoda? Koji su vaši utisci?

Hvala na pažnji. :)

2 коментара:

  1. Fino si troškarila, probala sam ovaj novi Avon balzam super je, i ovu senses tuširalicu sam zimus obožavala, a ovaj sprej za kosu sam baš i ja bacila potrošenu bočicu miris je divan i sam proizvod nije loš :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mojoj kosi baš prija ta prskalica, posebno leti. :)
      A to su neki proizvodi koji se brzo troše. :)

      Избриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...