петак, 19. јун 2015.

Moja kupovina Avon C08***

Zdravo svima,
Kao što ste navikli danas ću vam prikazati šta sam ja to kupila u C08. 

Instant 7 repair 7 tretman

Ovaj tretman sam kupila da ga isprobam, inače je novitet u C09. Kao lider u klubu imam mogućnost da novitete poručujem kampanju unapred sa 40%. Puna cena je bila 178din, i sa ovim popustom stvarno je bilo povoljno, pa nisam htela da propustim priliku. Tretman sam već spakovala za more i poslala po mojima, tako da nisam uslikala.
Foot works krema za stopala lavanda

Moja omiljena krema za stopala, pa sam nabavila dva komada. O njoj sam pisala ovde. Dok sam kucala porudžbinu primetila sam da nemam u zalihama ni jednu kremu za stopala. Na moju sreću ova divna krema, od 150ml bila je 199din.


Avon Care Cocoa butter i Glycerin kreme za ruke

Ispostavilo se da nemam ni jednu kremu za ruke na zalihama, jer one prosto čim ih nabavim budu poklonjene ili ih iskoristim. O njima sam i pisala ranije ovde. Plaćene su po 139din.
Romily Statement minđuše

Obožavam Avon nakit, posebno minđuše.  Uvek ih kupujem na akcijama, a ove sam našla u neto ponudi za 399din. Mnogo su lepše uživo, bukvalno ih ne skidam od kada sam ih kupila, a sada odbijaju da se slikaju, jer se nekako prelamaju na svetlosti čudno.



Šta ste vi kupili u C08?

Hvala na pažnji. :)

6 коментара:

  1. Анониман19. јун 2015. 21:21

    Mila
    Sve je lepo a najvise mi se svidjaju mindjuse koje obozavam i imam ih bas dosta.Ja nista nisam kupila jer je moja Avon dama jos na odmoru,bas se nerviram kada vidim sta sve propustam.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, slažem se, sjajne su im minđuše. :)
      Nije u redu da vas ostavi tako. Može ona da Vam preporuči nekog drugog dok nije tu.
      Ako želite, možete se javiti meni, pa možda je neka Avon dama iz mog tima blizu Vas. :) Pozdrav! :)

      Избриши
    2. Анониман20. јун 2015. 18:08

      Mila
      Draga vec sam se bila javila,dopisivale smo se mejlom,ali nazalost nemas nikog blizu mene.Bas si ljubazna,obozavam da citam tvoje blogove :)

      Избриши
    3. Jao znam. Nego kad su ova anonimni komentari, nisam znala ko je u pitanju. :)
      Onda čim se vrati Vaša avon dama, brzo u kupovinu. :)
      Hvala puno na lepim rečima i što me redovno pratite. :)

      Избриши
  2. Mindjuse divno izgledaju :)
    Krema za ruke sa kakaom je predivna, nega je odlicna, ja licno obozavam i miris.

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...