четвртак, 18. јун 2015.

Planet Spa Turkish Thermal Bath maska za lice**

Ćao svima. :)
Tokom Juna meseca mogli ste da čitate o nekim Planet spa proizvodima koje volim, a danas vam donosim još jednu priču o fenomelanoj masci za lice.
Kao što znate, moja koža lica je normalna, ka suvoj. Nemam probleme sa nepravilnostima, osim mitisera koji se nekad pojavljuju u predelu nosa i brade. O mojoj trenutnoj nezi lica čitajte ovde.
U okviru Turkish Thermal bath linije u ponudi je bilo i višenamensko ulje, koje sam i ranije pominjala, latice za kupanje i crni sapun za kupanje. Već neko vreme ova linija nije u ponudi.
Planet Spa maske su vrlo popularne, čak imam i mušterije koje imaju apsolutno sve maske koje Planet spa kolekcija nudi. Ja sam do sada probala onu sa belim čajem, a u zalihama imam i maske sa maslinom, kao i kineskim žen-šenom. 



Tubica ima 75ml, jako je neobične moje, vrlo nezgodna za fotografisanje. U pitanju je meka plasitka, pogodna za istiskivanje. Na vrhu se nalazi plastični poklopac, koji je sasvim dobar, pakovanje se lako zatvara i otvara.


 
Listu sastojaka sam napisala, jer nisam uspela da uslikam:

Aqua, hydrated silica, ethylhexyl palmitate, propylene glycol, glycerin, isoceteth-20, cocamidopropyl betaine, titanium dioxide, xanthan gum, phenoxyethanol, parfum, peg-7 glyceryl cocoate, dimethicone, disodium edta, menthyl lactate, moroccan lava clay, amber extract, olea europaea (olive) fruit extract, potassium benzoate, potassium sorbate, citric acid, CI 77491, CI 77492, CI 77499.

 

Maska je namenjena za čišćenje lica i radi po sistemu da se nanese, odstoji koji minut (do 5 minuta) i onda se ispere. Na par mesta sam čitala kako je ispiranje maske nezgodno, ali ja sa tim nemam probleme. Koristim Oriflame sunđer za pranje lica i skidam je u par poteza. 

Kada se maska nanese, tamno braon boje je, i kako se suši tako menja boju dok ne postane svetlo roze kada je možete isprati.
Miris ove maske je dosta intezivan, nekako slatkast, ali opet za mene prijatan.

Na slikama ispod možete videti kako maska menja boju.




Masku možete koristiti na svakih par dana. Nije previše intezivna, u smislu da će osušiti vaše lice. Moje lice lepo očisti, ukloni mitisere i kosa bude vidno očišćena i mekana. Kada je toplije desi mi se da posla aktivnog dana T zona buda malo masna, a ova maska je odlično izbalansira i vrati u normalu.
Nakon maske koristim svoju hidrantnu dnevnu kremu. Vrlo sam zadovoljna ovom maskom, a stvarno nisam očekivala da će tako prijati mom licu, jer sam ranije uglavnom više koristila maske za hidrataciju.

 
 Nadam se da će ova maska biti vraćena u ponudu, cena joj je bila oko 300 do 400 dinara.

Da li ste probali ovu masku ili neku drugu Planet Spa masku za lice?

Hvala na čitanju. :)

 

4 коментара:

  1. Imam ovu masku i divno mirise. Vidim da bas kupuješ Avon proizvode i od prilike kupujemo isto.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja radim u Avonu, Avon lider sam, i naravno Avon dama. Tako sam i zabvolela Avon. Super. :)

      Избриши
  2. Obozavam ovu masku! Savrseno cisti lice, a ne isusuje ga uopste :) Mnogo mi je zao sto je nema u ponudi, hocu zalihe. Za hidrataciju koristim zelenu sa maslinom i njom sam zadovoljna podjednako, omeksa kozu super. Obe mirisu fenomenalno ova s rasul glinom malo bolje :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Probaću i tu sa maslinom, verujem da je dobra. :)
      Fenomenalna je stvarno, a sasvim slučajno je imam...dobila sam je ili je bila u nekom setu, ne mogu da se setim..a ispala je tako dobra. :)

      Избриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...