среда, 26. август 2015.

Moja kupovina #C11 #2015

Dobrodošli na moj blog dragi ljudi. Danas je konačno lepo vreme u Beogradu, a čula sam da bi trebalo i u narednih par dana da bude sunčano. Radujem se tome. Nekako od kada sam se vratila sa letovanja, Beograd je stalno tmuran i siv. Kako vi provodite ovaj lep dan?
Ja učim, ali nadam se da ću kasnije imati prilike da uživam.

Danas vam, sa malim zakašnjenjem, zbog puta, donosim izveštaj šta sam ja to kupila u C11 katalogu. Naravno, ako želite recenziju nekog od ovih proizvoda, pišite mi. Tu se našlo i par proizvoda koje sam poručila u C10, ali naknadno, stigli su mi dok sam ja bila na moru.

Pa da počnemo, nadam se da ćete uživati.
 Nutra effects linija je bila na akciji, a kako sam potrošila svoju Hydration dnevnu kremu, odlučila sam se da kupim novu. Platila sam je 449din. Recenziju ove kremice možete pogledati ovde. Trenutno koristim Sun+ fresh spf 30, kao dnevnu kremu, uz Avon Care Aloe, koja nema faktor, nju mackam onako u toku dana, po potrebi. Kada potrošim te kremice, bacam se na Nutru. :)
Uz kupovinu Nutra effects kreme bila je ponuda da se Advance Techniques maska sa agranovim uljem može uzeti za 169din. Ja sam naravno iskoristila akciju. O ovoj masci sam pisala ranije ovde. Jedna sasvim dobra maska.



Planet Spa fantastically firming losion za telo nisam probala ranije, ali inače volim Planet Spa putere i suflee za telo. Ovo je laganija verzija, za zatezanje. Čim potrošim trenutnu mazalicu, koristiću ovu, jer je laganiji, pa je super za ovaj period. Promenili su i pakovanje, sećam se da je ranije poklopac bio beo. Ovaj losion sam kupila u C10, po ceni od 399din.



Advance Techniques BB absolute perfection balzam za kosu sam uzela jer nemam ni jedan balzam na zalihama. Koristila sam ga poslednjih dana na letovanju, i sasvim je okej, tako da mislim da će u gradu biti još bolji, jer ipak na moru kosa zahteva intezviniju negu. Platila sam ga 199din.



Nail expert 5u1 baza je nova baza za lak za nokte u Avonu. Može se koristiti i kao top coat. Polažem puno nade u nju, nisam je još isprobala, jer predhodnu bazu nisam još potrošila. Platila sam je 249din.
Extra lasting totaly taupe senku za oči sam kupila jer sam najsvetlijom nijansom iz ove kolekcije vrlo zadovoljna. Mislim da su ove senkice super za leto. Platila sam je 369din.


Clara Gold narukvicu sam gledala i nikako da je poručim, a onda sam ipak odlučila da je naručim u toj naknadnoj porudžbini u C10. Lepša mi je nekako bila u katalogu, ali na ruci izgleda mnogo lepše nego ovako. Platila sam je 499din.



Ogrlica srce sa vrpcom je iz kolekcije koja je za borbu protiv raka dojke. Kupovinom ovih proizvoda prilažete novac u fond koji pomaže ženama obolelim od raka dojke. S vremena na vreme kupujem nešto iz ove kolekcije, ova ogrlica je novitet i vrlo je nežna i lepa. Platila sam je 450din.



Od Avona sam u motivacionom programu dobila Zeleni, Scent Essence sparkly citrus toaletnu vodu i crnu kozmetičku torbicu.




Kako vam se dopadaju moji noviteti?

Pozivam vas ovim putem da me zapratite na Instagramu ako ranije niste anin_avon_kutak.

Hvala na pažnji. :)
 

2 коментара:

  1. Neseser/torbica je baš slatka <3 Lepi su ti noviteti, zanimaju me tvoji utisci o kremastoj senci - kakva joj je trajnost, da li zahteva bazi u da li se sakuplja u prevojima? Očekujem recenziju te dve nijanse koje imaš i odgovore na moja pitanja :) Hvala <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Imam baš dosta Avonovih nesesera, a ovaj mi nekako nije baš toliko lep. Ne volim crne nesesere. :) Nisam planirala recenziju ovih senkica, ali vidiš mogla bih, kad već imam dve nijanse. :) Ja koristim bazu uvek, traju baš dugo i ne skupljaju se u prevojima. Ukratko, a recenzija onda uskoro. :)

      Избриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...