среда, 30. децембар 2015.

Najbolji Avon noviteti u 2015. godini*

Zdravo svima, dobrodošli na moj blog!

Želela sam da na jednom mestu sumiram sve najbolje novitete koje je Avon izbacio u 2015. godini. Nisam naravno sve probala, ali od onoga što jesam, izdvojila sam najbolje, a i najpopularnije proizvode.

Sve slike preuzete su sa oficijalnog Avon Srbija sajta. Pa da počneemo. :)

 Planet SPA Bissfully Nourshing nail spa maska za ruke i stopala

Meni je ovaj proizvod fantastičan! Omekšava stopala, miriše lepo, štiti ih od ispucavanja i stvarno ih dubinski hidrira. Super je i kao tretman za ruke.


Advance Techniques Supreme Oils kolekcija

Meni je regenerator iz ove kolekcije fantastičan, a vidim da svi hvale i ulje u spreju. Šampon je takođe dobar i po meni je ovo najbolja kolekcija za kosu u Avonu. Miris je božanstven!


Nutra efffects linija

Aposlutno pun pogodak, vrlo su tražene i popularne ove kreme. I sama sam pisala o njima i mislim da su odličen. Nemaju parabene i veštačke boje i stvarno su nežne prema vašoj koži. Hvala Avonu na ovoj kolekciji. 35+,

Baza za nokte, Nail Expert 5u1 

Nadmašila je sve predhodne baze i nadlakove koje sam koristila. Produžava trajanje laka, jača nokte, stvarno odličan proizvod.


Big&FalseLashes

Moja omiljena maskara u Avonu, nema joj ravne. Daje fenomenalan volumen, ne razmazuje se, četkica je odlična... Meni potpuno odgovara.

 Da li ste probali ove proizvode? Koji su vaši omiljeni Avon noviteti iz 2015. godine?


8 коментара:

  1. Definitivno FAVORIT BR. 1 je Big&FalseLashes maskara :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kad ovako pogledam sve zajedno, slazem se, definitivno najbolji proizvod 2015. godine :)

      Избриши
  2. U proteklih godinu dana probala sam dosta Avon proizvoda,ali favorit mi je novo mleko za skidanje šminke Nutraeffects! Volim Avon kozmetiku,zato uživam čitajući blog,i lakše mi je da odlučim šta sledeće mogu da naručim kad pročitam recenzije,ali i ostale komentare. Pozdrav!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam bas porucila to mleko, ali jos nisam potrosila predhodno, pa ovo Nutraeffects nisam ni probala. Javljam utiske lad isprobam. Hvala na preporuci. :) Pozdrav

      Избриши
  3. Ja inace i ne koristim puno Avon proizvode, nekako nikako da ih zaista porucim. Medjutim kupke su mi njihove omiljene a i probala sam ovaj lak..☺♥♥

    Na mom blogu je novi post, vezano za tinejdzerski zivot pa pogledaj. :) I ako zelis uclani se. :)
    http://worldarounyo.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Obozavam Avon proizvode. Moja mama i ja ih cesto naracujemo. :)
    Poseti i uclani se ako zelis, hvala puno¡! http://blogteenqueen.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...