среда, 9. март 2016.

Prelistavanje Avon kataloga, #C4, 2016. *noviteti

Kao što ste i navikli, predstavljam vam novitete u kampanji C4.
Naravno, slike su preuzete sa Avon Srbija oficijalnog sajta, kao i svakog puta.
Bez daljeg brbljanja, ako vas zanima koji su to noviteti u Avonu, nastavite da čitate.


Big and Multiplied maskara je svakako ono što privlači pažnju. Predhodne dve verzije (darling i false lashes) su moje omiljene Avon maskare, pa verujem da će mi se i ova dopasti. Dobila sam od Avon Srbija dve ovakve maskare, pa ćemo ih testirati i mama i ja, i javljam vam utiske. Trenutno koristimo neke druge maskare, pa ova još nije došla na red. Maskara dolazi u dve nijanse, crnoj i braon i ima 10ml. Sastoji se od vlakana različite dužine i savršeno razdvaja trepavice i optički ih čini gušćim.
Cena ove maskare je 599din, a uz nju možete da poručite mleko za skidanje šminke (koje je super) za 99din.

 
Silky Sofr Musk toaletna voda je novitet, jer kako bez novog mirisa u novoj brošuri. Svaka čast na tome. Dopada mi se što svako ima izbor pri odabiru Avon mirisa. Ovaj miris spada u drvenasto-orjentalnu kategoriju, sa notama đurđevka, mošusa i voća. Bočica je simpatična, prolećna i ima 50ml. Mene ovaj miris baš podseća na jedno Avon Skin So Sofr suvo ulje u spreju,, Passion Fruit bukvalno je identičan miris, samo je ovaj intezivniji. 
Cena mirisa je 769din.


Premier Luxe OUD parfem je novi muški miris. Spada u drvenastp-začinsku kategoriju, a pakovanje nekako baš i ide uz kategoriju kojoj pripada, nekako je intezivno i tamno. Pakovanje inače ima 75ml. Mene ovaj miris podseća na stare kolonjske vode, jer kad sam bila mala muškarci su koristili uglavnom te intezivne vodice, nisu se mackali sa blagim balzamima. Krase ga note crnog bibera, agar ulja i guaiae drveta. Svakako nije nešto što bi mene privuklo, ali svako ima svoj ukus i sigurna sam da će ovaj miris naći put do svojih korisnika,
Cena je 1590din.


Anew Youth Power serum je svakako novitet za koji me svi ovih dana pitaju i koji je privukao pažnju.
Ovaj serum pojačava efekat kreme za lice i umanjuje vidljivost bora. Takođe zateže i hidrira kožu. Formula je lagana i koristi se pre kreme za lice, dva puta dnevno, odnosno ujutru i uveče. Pakovanje ima 30ml i namenjeno je za sve starosne dobi, osim naravno mlade kože.
Cena ovog seruma je 1350din.


Aloe Vera lagana višenamenska krema je nova porodična krema od 400ml,. lagana verzija koja umiruje. Mislim da je super za leto, posle sunčanja, posebno jer je lagana i brzo upija. Idealna je i za muškarce i decu, jer znamo da oni ne vole da se mackaju. Može se koristiti za ruke, lice i telo. Ja obožavam predhodne dve verzije - hranljivu kremu i kremu sa kakao puterom, a primetila sam i većina mušterija, tako da verujem da će i ova biti popularna.
Cena je 349din.

Četkica za dva kraja mi je delovala zanimljivo čim sam je ugledala. Jedan kraj služi za nanošenje ajlajnera, a drugi za nanošenje senke. Napravljena je od sintetičkih vlakana i dužine je 17,7 cm.
Cena je 329din.

Aplikator za senku je takođe novitet. Retko koristim aplikator, ali mislim d aje super stvar za one koji koriste, jer je dugačak, 15,5cm, obično su aplikatori kratiki, pa se svi muče sa korišćenjem. Dobija se i rezervni nastavak.
Cena je 299din.

Kalupi za efekte na očima mi nisu privukli pažnju jer ne znam koliko su praktični za korišćenje. Trebalo bi da se sa ovim kalupima lako postižu razni efekti sa senkom, kao i lakše korišćenje ajlajnera. Ako je neko probao neka javi utiske.
Cena je 299din.





Četka za nanošenje pudera i podloge deluje obećavajuće, posebno što je koso sečena. Napravljena je od sintetičkih vlakana, a dužine je 16cm. Opet, ako je neko probao, javite mi utiske.
Cena je 799din.



Pored ovoga imam naravno neke nove mirise, nijanse i slično, kao i modne dodatke, što znate da ne izdvajam posebno kao novitete. :) Obratite pažnju na naočare, odlične su. :)

Hvala na čitanju! :)


Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...