петак, 11. март 2016.

Prelistavanje kataloga, najbolje ponude #C4 #2016*

Danas pričamo o najboljim ponudama u C04.
Sve fotografije preuzete su sa oficijalnog Avon Srbija sajta.

Ultra Colour ruževi za usne su vrlo popularni inače, mada su sad možda pali u senku zbog Matte ruževa. Svakako ja preporučujem i ovu osnovnu verziju, veliki je izbor nijansi, a cena vrlo pristupačna, 269din uz poručen proizvod iz brošure. Jedan ruž iz ove linije, pominjala sam 2014. u omiljenim zimskim ruževima, nijansa je Pout klik ovde, a nijansu Dream Fuchsia sam posebno recenzirala ovde.




Roll on dezodoransi su 179din uz kupljen proizvod iz brošure pa ako vam treba roll on, super bi bilo da sada iskoristite akciju.



Avon Destination Grand Canyon toaletna voda je trenutno na akciji, samo 699din uz kupljen proivod iz brošure, pa ako vam se dopada ovaj miris, eto prilike.

Avon naočare su odlične, ja imam više pari i vrlo sam zadovoljna kvalitetom. Trenutno su u ponudi 4 para, baš lepih modela, po ceni od 899din.

Solutions tonirana krema, obična i mat verzija imaju po 50ml i vrlo su popularne. Ja ih nisam probala tako da ne mogu da vam ih preporučim, apo pogledajte po internetu receznije. Cena je 549din.

Nutra effects radiance dnevna i noćna krema su na akciji, svaka za 449din što mislim da je sjajna cene. O noćnoj kremi sam pisala ovde.


Extra lasting dugotrajni tečni puder je po meni odličan. Super prekriva, ne potpuno, ali može da se nadogrđuje. Ono što najviše volim kod njega je što zaista dugo traje, ne morate da brinete da li će vam se šminka skinuti. Pakovanje je stakleno i na pumpicu, što je još jedna pohvala. Dolazi u 5 nijansi i ima 30ml. Cena je 499din.

Preporučujem i ponudu 2 za 329din u koju ulaze:
On Duty roll on dezodoransi
Naturals kreme za ruke
Naturals losioni i gelovi
Naturals šamponi i regeneratori
Foot Works asortiman
Naturals kreme za lice
Naturals univerzalni balzami


Instant Repair 7 sorej za kosu zaista fino raščešlja kosu, štiti je i omekša. Ima sve moje preporuke. Cena je 269din uz kupljen proizvod iz brošure.

Summer toaletne vode, sve tri, Bright, Sunset i White su na akciji 449din uz kupljen proizvod iz brošure. Ja nemam ni jednu, ali sam ih mirisala i dopadaju mi se sva tri mirisa. Svi ih hvale i redovno poručuju. Dugotrajne su s obzirom da su toaletne vode. Dobijate 50ml proizvoda.



Hvala na čitanju. :)

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...