среда, 20. септембар 2017.

Prelistavanje kataloga C13 #2017*

Dobrodošli!


Ušla sam sada na blog i vidim da nisam pisala od Aprila meseca. Zaista mi je žao. Napisala sam mnogo recenzija na ovom blogu, a prelistavanja su mi nekako dosadila, tako da svoje utiske uglavnom prenosim na Beleške još jedne Ane i na Instagramu @ana_beleske.

Mnoge od vas su mi pisale da nastavim sa prelistavanjem i rešila sam da ovu rubriku ponovo uvrstim na blog, ali u objedinjen post. Pisaću vam o onim ponudama vrednim pažnje u tekućem katalogu. Takođe nastavljam sa rubrikom saveta za avon dame. Naravno, sigurno ću neki od proizvoda i recenzirati.


Pa da krenemo sa prelistavanjem...

Ono što sam primetila svakako je nova Big&Style maskara za volumen koja dolazi u dve nijanse - crnoj i braon i ima 10ml. Namenjena je za veći, odnosno maksimalni volumen trepavica. Volim ove Big maskare, četkica mi se dopada, pa ako budem imala prilike da isprobam, javiću utiske. Moja omiljena Big maskara je Big&FalseLashes. Cena ove maskara je 499din. Uz nju možete poručiti i losion za skidanje šminke ili korektor u stiku za 199din.

Sledeća stvar je ovaj Gel Shine nadlak koji obožavam! Stvarno produžava dugotrajnost laka za nokte i daje odličan sjaj. Pakovanje ima 10ml i cena je sada 179din.


Primetila sam sjajnu ponudu, gde su 2 mirisa od 30ml po ceni od 849din. Moj omiljeni od ponuđenih je ovaj Viva La Vita. U ponudi su još i Perceive Dew, Incadessence, Little Black Dress i Cherish.


Uz dobar nadlak neophodna je i dobra baza. Toliko sam navikla da je koristim da bukvalno ne mažem nokte bez nje. Odlična je, jača nokte i produžava trajanje laka. Cena je 199din.

Znate da je moja omiljena BB krema iz Avona, Anew, ali volim i ovu, posebno za proleće. Nutra effects linija je inače odlična, koristim različite proizvode trenutno. Dopada mi se što postoje klasična varijanta, mat i varijanta za zrelu kožu. Super im je prekrivenost, imaju spf i ten izgleda zdravo sa njima. Sada je akcija, 2 za 899din.


Znam da svi volite serume za kosu. Trenutna akcija je 319din. Ja sam isprobala sve. O Argan Oil i Silk sam pisala ovde, a o Daily Shine ovde. Što se tiče 7u1 seruma, njega trenutno koristim. Sličan je zelenom serumu, ali je nešto ređe teksture i čini mi se da je dobar kod ispeglane ili isfenirane kose.


Ovo Planet Spa ulje Relaxing Thailand savršeno miriše! Da li je neko probao? Ja bih ga uzela bukvalno samo zbog mirisa. Cena je 399din.

Ako do sada niste probale ovaj losion, sada morate! Cena je samo 149din i predlažem da uzmete zalihe. Recenziju pogledajte ovde.


To su svi proizvodi koje sam izdvojila za vas ovoga puta. Šta ste vi primetile u novom katalogu? Pišite mi šta ste poručile, kao i vaše utiske o proizvodima.



Hvala na čitanju!

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...