понедељак, 2. октобар 2017.

Potrošeni proizvodi br. 14*

Dobrodošli!

Prošlo je više od pet meseci od mog predhodnog posta ovoga tipa, pa su se prazne bočice nakupile. Obožavam ovakve postove jer u njima mogu da vam prenesem svoje krajnje utiske o proizvodima.
Slučajno sam slikala uz Avon proizvode, dok sam bila na letovanju, neke druge proizvode, tako da utiske o njima čitajte na Beleške još jedne Ane. Pakovanja naravno ružno izgledaju, jer sam ih koristila dugo, nadam se da mi nećete zameriti.

Pa da počnemo. :)



Naturals winter nourishmetn šampon mi je odgovarao super za leto. Nije težak, a opet nekako hidrira kosu. Verujme da je i za zimu super, kada grejanje i vetar uništavaju kosu.

Naturals kajisija i šea puter leave in tretman sam godinama koristila na moru. Obično sam ga nanosila na plaži, kad izađem iz vode i mislim da zaista na neki način omekša kosu i zaštiti je. Žao mi je što ga više nema u ponudi. O njemu sam pisala ovde


Sun+ proizvodi su mi odlični za sunčanje i nakon sunčanja. 
Proizvodi nakon sunčanja su Aloe vera gel i Puter za telo. Puter obožavam i mislim da ću ga kupovati zauvek. Povoljan je, a fantasitčno hidrira kožu i traje zaista dugo. Nešto više o njemu pročitajte ovde.
Što se gela tiče, on mi je bio instant rešenje. Koristila sam ga ukoliko sam duže vreme bila na suncu, da ohladim kožu. Fino hladi kožu i smiruje je. Čitala sam da je super i ako se stavi u frižider pa tako dodatno hladi kožu.

Što se kreme tiče, videćete, nisam samo jednu potrošila. Ovu sam potrošila na moru, a drugu pre mora kod kuće. Lagana kremica koja odlično štiti i koristim je godinama. Pisala sam i recenziju, pogledajte ovde.


 Često uzimam ove intimne kupke. Ova gentle ima neki puderast miris koji mi nije najdraži, više volim ostale varijante. Svakako, lagana kupka, prija mi.

Naturals sprejeve stalno viđate, baš ih volim i stalno kupujem. Mislim da sam ovaj nar i mango najčešće koristila, jer je miris citrusan, a ja takve volim.


Ovu foot works lavanda kremu za stopala sam pominjala dosta puta. Vrlo je hidrantna, a brzo upija. Koristi se noću i zaista odlično neguje stopala ukoliko je redovno koristite. Ono što meni smeta ponekad je što ima miris lavande, a ja taj miris ne volim. Svakako je stalno kupujem jer je krema kao krema dobra. Pročitajte recenziju ovde.



Naturals kamilica šampon mi je omiljen među naturals šamponima. Lagan, lepo miriše, dobro očisti kosu i ne isuši je.

Što se ovih Advance Techniques šampona tiče, često ih uzimam i volume je moj omiljeni. Da lep volumen, opere dobro kosu i fino miriše. Što se tiče color varijante, nju sam prvi put probala i šampon je fin. Lepo opere kosu.
BB šampon mi se ne dopada. Kosa se brže masti, a krajevi su nekako isušeni. Regenerator iz ove linije je sasvim okej, a šampon stvarno nije prijao ni mami, ni meni.
 

BB regenerator je sasvim okej, kao što sam rekla, ali ne radi ništa spektakularno. Pristojno omekša kosu i ona je lakša za raščešljavanje.

Nutri complex maska mi je odlična. Miriše bogovski, lepo hidrira kosu, zagladi je i omekša. Volim i regenerator iz ove linije, on mi je omiljeni od Avonovih regeneratora.

Argan Oil tretman mi je odličan. Posebno sam to primetila sada kada ga nemam, već koristim neki drugi slični tretman. Odlično čuva kosu od ispucalih krajeva i omekša je, a ne masti dodatno. Recenziju pogledajte ovde.


Avon Care cocoa krema od 400ml se redovno koristi kod mene kući. Stvarno fino miriše, lepo hidrira i traje dugo. Baš je za celu porodicu.

Naturals šimer losion obožavam! Ima sitne čestice i miriše divno. Ne mogu da odlučim da li više volim ovaj ili onu drugu varijantu, sa vanilom i cimetom. O tom drugom mirisu sam pisala ovde.

Foot works čokolada i nar je fina kremica. Miriše odlično i super je za neku dnevnu negu, za održavanje hidratacije stopala. Nije dobra kao gore pomenuta lavanda, ali meni je okej kao dodatna hidratacija.



Naturals sprej kokos i karambola je još jedan citrusni sprej koji sam rado koristila. Volim i njega, odličan je. Trenutno baš imam grejp, i svi su mi podjednako dragi. Koristim ih kad sam kod kuće ili prskam po nameštaju ili po sobi, prosto da je osvežim na neki način.

 Scent Essence sparkly citrus je vrlo dobra toaletna voda. Ima 30ml i miriše na neke citruse. Nisam puno očekivala od nje jer je vrlo povoljna, ali se ispostavilo da zaista dugo traje i oseća se na koži. Nosila sam je na putovanja uglavnom i koristila tokom leta. 

Orchard gel za tuširanje miriše fino, lepo peni i sasvim je dobar. Volela sam više staro pakovanje ovih Senses gelova, ova se malo teže otvaraju, ali je sam kvalitet gelova super, a i povoljni su.


Rekoh vam, još jedna Sun+ Fresh krema za lice.

Naturals hydration sprej  je postao jedan od mojih omiljenih proizvoda. Držala sam ga u frižideru i prskala kada osetim potrebu za osveženjem i hidratacijom. Odličan sprej za male pare.

Nutra Effects radiance noćna krema je noćna krema koju najčešće koristim. Lepo hidrira i zaštiti lice. Dovoljno je masna, a opet nije premasna, baš kakva meni prija. Detaljnu recenziju pogledajte ovde.

Anew hydro advance mi sa druge strane nije prijala. Nekako je previše lagana, ne odgovara mi ta gelasta strukutra, odnosno ne hidira mi kožu dovoljno. Nije imala spf, tako da sam je uglavnom mackala u toku dana, za instant hidrataciju ili ispod šminke.


 Nutra effects sredstvo za skidanje šminke oko očiju mi je odgovaralo, lepo skine šminku, ne pecka mi oči, sporo sam ga trošila...

Tečne korektore smo potrošile jedan ja, jedan mama, pa su se zato našla tu dva. Odličan korektor, lagan, a opet fino prekrije podočnjake. Ima narandžast podton i lepo se blenda. Ne uvlači se i ne isušuje kožu.

Magix fiksator je jedan od mojih omiljenih proizvoda. Sada trenutno koristim novu varijantu Mark, pa ću vam pisati recenziju. Odličan fiksator.

Extra Lasting puder za lice mi je odgovarao vrlo. Ima srednju prekrivnu moć, lako se blenda, dugo traje i stapa se sa tenom odličnom. Posle nekog vremena sam jedino primetila da oksidira nakon što se nanese što mi tad nije odgovaralo, pa sam se malo mučila sa njim. Verovatno jer sam ga imala i duži period, ne koristim pudere na dnevnoj bazi. Uvek imam uglavnom samo jedan koji mi traje nekih godinu dana i onda pređem na novi. Svu u svemu odličan puder za one sa normalnom kožom.

 


Olovke za usne sam hvalila dosta puta, imam više nijansi i najbolje su koje sam probala. Ovo je nijansa Pink Cashmire, nude roze nijansa, može da se nosi i samostalno.

5u1 baza je nešto što koristim pri svakom lakiranju noktiju. Zaštiti mi nokte, ojača ih nekako i produži trajanje laka za nokte.

Sea Breeze je jedna od mojih omiljenih nijansi za leto. Lak nije iz moje omiljene gel shine linije, već iz one osnovne, ali se odlično pokazao.
 

Da li skupljate čepove za akciju Čep za hendikep?

Hvala na čitanju.

3 коментара:

  1. Samponi iz Avona mi ne odgovaraju nazalost, mnogo puta sam im davala sansu (probala sam i Naturals i AT liniju), a sprejeve za telo koristim na isti nacin kao i ti (za osvezavanje prostorija :)). Gelovi za tusiranje, olovke za usne i fiksator (stara verzija) su odlicni (cekam tvoje utiske o novoj). Extra Lasting puder mi nije odgovarao, ali je zato ovaj novi Flawless fenomenalan! Ni tecni korektor mi nije bas "legao". Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni onaj drugi korektor što je kao mus nije sasvim odgovarao jer pomalo isušuje.
      Pogledaću taj novi puder.
      Hvala ti na komentaru. :-)

      Избриши
  2. Sprejevi su jedino korisni za osvezavanje prostorija. Slazem se. Samponi ne valjaju uopste, kosa se vrlo brzo masti.

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...