петак, 12. фебруар 2016.

Prelistavanje kataloga, najbolje ponude #C3 #2016*

Zdravo. :)
Pozivam vas sve da pogleda moju prijavu za projekat Avon Beauty Box ovde.
Nakon noviteta u C3, sada za vas izdvajam i najbolje ponude, po mom mišljenju. Znate da uvek izdvajam samo ono što sam probala ja ili meni bliski ljudi, ili za šta sam sigurna da je dobar proizvod.

Sve slike preuzete su sa oficijalnog Avon Srbija sajta.

Pa da počnemo, ako vas zanima koje su najbolje ponude u C3, nastavite da čitate.

Avon Dreams set je svakako zanimljiva ponuda, za 1399din dobijate parfem, losion i dezodorans. Miris je odličan, ja sam ga dobila na Nacionalnoj Avon konferenciji i to je najdugotrajniji Avon parfem koji imam!



Nailwear pro+ lakovi su odlčni, imam više nijansi i toplo ih preporučujem. Po ceni od 199din dobijate 10ml proizvoda. U ponudi je 20 nijansi. Neke od njih pominjala sam ovde, ovde i ovde. Pa ako vas zanima, pogledajte.

Novi Naturals miris, ruža i breskva, ceo set - losion, gel i sprej po ceni od 449din. Nisam ovaj miris isprobala, ali svakako preporučujem Naturals kolekciju. O losionu sa mirisom smokve i vanile sam pisala ranije ovde.



Čuvene Avon kuglice su na akciji 499din. U ponudi su: kuglice za korigovanje i bronzane kuglice u tri nijanse - pink bronze, bronzed i deepast bronze.
O njima sam pisala ovde.



Naravno izdvojila bih i veliki set 5 proizvoda za 749din. 
U ponudi su: Sensitive kupka, SSS In-shower losion, Divine time gel za tuširanje, Šampon sa medom i jojobom i Naturals vanila krema za ruke.

Luxe ruževi su na akciji 350din, ja ih nikada nisam videla povoljnije, pa mislim da je dobro iskoristiti akciju. U ponudi su i ćetiri nove nijanse.



U online ponudi mi je zapao za oko ovaj set, Cocoa Butter puter za telo i balzam za usne po ceni od 399din. Zaista super ponuda za ovaj set, a o puteru za telo sam pisala ovde.



To bi bilo to, dragi moji. Da li vam se nešto dopada od izdvojenih ponuda? Šta ćete vi nabaviti za sebe u ovom C03 kataogu?

Hvala na čitanju. :)

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...