понедељак, 10. октобар 2016.

Potrošeni proizvodi br. 11*

Dobrodošli na moj blog.:)
Od poslednjeg posta o potrošenim Avon proizvodima prošlo je 3 meseca, proizvodi su se nakupili i evo me da pišem o svojim utiscima. Znate da ovakve postove obožavam i mislim da su najkorisnija rubrika na blogu.

Za početak pišem o Avon proizvodima koje sam potrošila na letovanju.

Planet Spa Amazonia Treasures maska za kosu je baš fina. Lepo miriše, omekša kosu i bogate je teksture. Trenutno je nema u ponudi, ali ako se pojavi preporučujem vam je da je isprobate.

Senses moodtherapy gel za tuširanje takođe više ne postoji u ponudi. Znate da sam rekla da je ovo novo pakovanje užasno i da neću više da kupujem ove gelove, ali rešila sam da ih ipak uzimam jer su dobri, ali da ih presipam u pakovanja od drugih gelova. Fin miris, lepa tekstura, super za leto.

Sun+ after sun puter za telo je savršen. Zaista veliki favorit. Pisala sam posebnu recenziju ovde.

Naturals kajisija i šea puter šampon i regenerator 2u1 je fin, omekša kosu, lepo miriše i ne isušuje je. S vremena na vreme kupujem Naturals šampone, a ovo je jedan od mojih omiljenih.


Naturals escape kokos gel za tuširanje je divan, lepo miriše, nekako hladi i dobar je za leto.

Senses pure oasis ima super miris i dobar je za leto. Sada na jesen više volim kremaste gelove.

Senses harmony je prelepo mirisao u katalogu, ali mi ovako, tokom tuširanja taj miris nije prijao. Tekstura je super, ali ipak ću ubuduće birati druge mirise.


Skin So Soft suvo ulje passion fruit baš lepo miriše i fino neguje. Mali problem je miris alkohola koji se oseća kada tek prsnete proizvod. Proizvod sadrži i sitne šljokice što je za mene plus. Sporo se troši. Sada koristim drugo ulje iz ove linije.

Skin So Soft in shower losion mi baš odgovara. Odlično neguje i uvek imam jedan u kupatilu za dane kada žurim negde ili je toliko hladno da ne mogu da se mackam lepo u kupatilo pa mi je lakše da to obavim pod tušem.

Avon Care porodična krema je kultni proizvod koji ima više namena. Koristi je cela moja porodica i svi su zadovoljni.


Mleko za skidanje šminke ste viđali dosta puta. Redovno ga kupujem na akciji. Meni skroz odgovara i lepo skida šminku. Ne iritira mi oči.

Planet Spa tuferi za predeo oko očiju su bili kao neki revitalizujući tuferi koji su natopljeni i koji se stave na oči i drže neko vreme. Zaista sam imala utisak da nešto rade tj. da osveže taj deo i da daju neki sjaj oku. Više ih nema u ponudi, što je šteta jer je ovo super proizvod.


Anew clinical stik za nepravilnosti sam koristila ispod šminke za bore smejalice i odlično se pokazao. Trenutno zagladi kožu i nekako popuni boricu. Problem je što se moj stik pokvario i nisam mogla da iskoristim ceo proizvod.

Planet Spa krema za lice mi nije odgovarala, prvenstveno zbog intezivnog slatkog mirisa. Više volim da krema za lice ima blag miris. Takođe nije bila dovoljno hidranta, mada je daje određen sjaj licu pa sam je koristila nakon skidanja šminke.


O kremi za pete sa mirisom lavande sam pisala posebnu recenziju ovde. Fina kremica zaista.

Foot works maska za stopala lavanda je odličan proizvod. Koristila sam je tako što nanesem na stopala i nakon toga ih uvijem u kese, pa preko stavim čarape. Držala sam je 15ak min. Nakon toga moja koža je meka i nežna. Ovo pakovanje mi je baš dugo trajalo.

Advace Techniques daily shine šampon ste već viđali u potrošenim proizvodima. Uvek ga kupim kada je na akciji.


Top coat sa sjajni česticama je bio sasvim okej, volela sam da ga koristim preko lakova, jer više volim tu sjajnu završnicu.

Parfem Avon Instict obožavam. Jedan je od mojih omiljenih parfema iz Avona, sigurno ću ga kupiti opet.

Mozaik zlatni lak mi je dugo trajao, jer sam ga najčešće koristila na jednom ili dva nokta. Dopada mi se kada je mozaik lak sa šljokicama.


Plum pout nude sjaj je moj omiljeni za svaki dan. Totalno neutralan i praktičan.

Color Trend korektor često kupujem i mislim da je odličan za prikrivanje nedostataka na licu.

Ova dva ruža nisam potrošila, ali im je istekao rok, dugo ih imam i pored malo čudnijeg mirisa su nekako krenuli da se razvlače pri nanošenju. Inače sam volela obe nijanse. Ovaj levo je Ultra Color Pout, a desno je Seduction Tangerine (njih više nema u ponudi).



Šta ste vi trošile u poslednje vreme?
Hvala na čitanju. :)

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...