уторак, 15. новембар 2016.

Nutra effects linija za negu tela**

Zdravo drugari.
Danas vam pišem o Nutra effects liniji za negu tela za kojom je blogosfera u regionu poludela. Videla sam zaista dosta postova o ovoj lini, a sličice na instagramu svaki dan iskaču. Čim sam videla najavu za ovu liniju želela sam da je isprobam jer sam sa Nutra effects linijom za negu lica prezadovoljna. Na moju sreću, Avon je nama, blogerkama sa kojima sarađuje poslao neke od proizvoda, ostale sam odmah sama poručila i sada kada sam ih sve lepo testirala pišem vam svoje utiske.


Linija se sastoji od tri losiona za telo i jedne kreme (za ruke, lice i telo).
Nutra effects proizvodi nisu prirodni, ali sadrže prirodne sastojke. Na sadrže parafin, parabene, ni soli. Svi losioni postoje u varijanti od 250ml i od 400ml.



Ultimete moisture losion i krema su zaduženi za dugotraju hidrataciju. Kao i krema za lice sadrže čia semenke. Čia semenke sadrže hranljivu omega-3 kiselinu, proteine, vlakna i kalcijum, a bogate su i antioksidansima. Meni svi losioni iz Nutra effects linije mirišu isto, kao i npr. nutra effects BB krema za lice. Što se univerzalne kreme tiče, ona miriše nešto drugačije. Cela linija je totalno neutralna.

Ovaj losion je najređe teksture i po meni je zgodan za brza mackanja, kada sam u žurbi. Maksimalno brzo se upija, ne ostavlja nikakav film, ali opet dobro hidrira. Nije za suvu kožu svakako, niti za doba kada nam je potrebna intezivna nega, ali sasvim dobar za neke potrebe normalne kože.

Univerzalnu kremu sam probala na telu i rukama, ali nisam na licu. Ona ostavlja određeni film, ali nije neprijatan, više kao neka zaštita. Dosta me podseća na Avon Care univerzalnu kremu Cocoa Butter, po teksturi i nezi. Odlično hidrira, ali se najteže upija od svih proizvoda iz linije. Ova kremica dolazi u varijanti od 200ml i od 400ml.


Deep nurishment losion je namenjen za dubinsku negu i meni on najviše i odgovara. Sadrži
bademovo ulje, bogato vitaminima A, B i E koje intenzivno hrani kožu i pomaže joj da očuva prirodnu hidratantnost. 

Dopada mi se efekat koji čini na mojoj koži. Odlično je hidrira i omekša, a opet se brzo upija. Taman je kakve treba gustine, ni previše gust, ni previše redak i zaista imam utisak da dubinski hidrira moju kožu. Ako treba da izaberem favorita u ovoj liniji to je sigurno ovaj odličan losion.



Intesive repair losion je namenjen intezivnoj hidrataciji što stvarno tako i jeste. Ovo je jedan od onih gušćih losiona namenjen zaista suvoj koži. Veliki plus je što se svakako lepo upija i ne ostavlja film na koži niti je onako masnjikava, pa da ne možete pola sata da se obučete nakon mazanja. Sadrži ulja lana i marule.


Ulje lana i marule bogato je omega kiselinama koje pomažu kod umirenja crvenila na koži. Hrani, obnavlja i hidrira kožu tela.



Na slici ispod videćete razliku u teksturi. Od leve strane ka desnoj, tačno se vidi kako je ultimate moisture najređi losion, a intesive repair najgušći.



Dopada mi se što cela ova linija lepo hidrira i što je neutralnog mirisa. Mislim da je dobro rešenje i za one sa nešto osetljivijom kožom.


Da li ste vi isprobali neki o ovih proizvoda? Pišite vaše utiske.

Hvala na čitanju. :)

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...