уторак, 5. мај 2015.

Avon Nutra effects Radiance noćna krema**

Ćao svima. :)
Danas vam donosim priču o Radiance kremi za noćnu negu u okviru Nutra effects linije. Ranije sam već pisala o dnevnoj kremi iz Hydration linije, a recenziju pogledajte ovde.

Sigurna sam da ste ovih dana videli reklamu za novu liniju nege za lice u Avonu Nutra effects. Na raznim duštvenim mrežama takođe možete videti mini reklame za ovu liniju, a čujemo već i utiske zadovoljnih korisnika. Avon se baš potrudio oko ulaska ove linije na tržište, pored reklama, tu je bio događaj i za neke blogerke, događaj za novinare, kao i konferencija za Avon lidere na kojoj sam ja prisustvovala.
Još jedna sjajna stvar je što sam dobila na testiranje dnevnu kremu iz Hydration linije u svom paketu, a na konferenciji i dnevnu kremu protiv starenja kože 35+, koju sam prosledila mami. Kako smo bile zadovoljne, poručile smo i noćne kreme, mama ovu iz 35+ kolekcije, a ja noćnu iz radiance kolekcije za blistav ten o kojoj ću vam danas pisati.



U okviru nutra effects linije nalazi se 5 kolekcija:
  • Hydration - namenjena hidrataciji, za lep i zdrav izgled kože. Namenjena je svim tipovima kože i starosnim dobima, posebno za kožu sklonoj isušivanju. U okviru kolekcije postoje dnevna krema, i gel krema, koja je lagana i može se koristiti i noću i danju.
  • Balance - namenjena masnoj i mešovitoj koži, za sve starosne dobi. Namenjena koži sa masnom T zonom i proširenim porama. Pruža hidrataciju, ali uz mat efekat. Takođe postoje dnevna krema, i lagana gel krema.
  • Radiance - namenjena svim starosnim dobima i svim tipovima kože, ali posebno umornoj koži, koja deluje beživotno i neujednačeno. Hidrira kožu i daje blistavost licu. U ovkiru ove kolekcije imamo dnevnu kremu, noćnu kremu kao i toniranu kremu
  • Multi Action 35+ - namenjena prvim borama i finim linijama. Za one koji imaju preko 35 godina ili im je koža u takvom stanju da im je potrebna anti age nega. Hrani, zateže i hidrira. Ovde imamo dnevnu kremu i noćnu kremu.
  • Multi Action 45+ - namenjena naprednim znacima starenja, kao što su dubinske bore, gubitak elastičnosti i suvi delovi. Bogata je antioksidantima. Takođe imamo dnevnu i noćnu kremu.
  • Čišćenje - u ovoj liniji čišćenje je svedeno na jednu liniju koja se sastoji od pene za umivanje i tonika koji matira. Istovremeno bi trebalo da čiste i neguju. Tokom ove kampanje treba da mi stigne pena, koju sam dobila od kompanije Avon, pa vam javljam utiske.
Sve kreme iz Nutra effects linije su alergološki testirane i ne sadrže parabene i veštačke boje. Zasnovane su na Active Seed tehnologiji koja izvlači ono najbolje iz prirode, iz samih semienki određenihz plodova koji se brinu o našoj koži.
Ove kreme idealne su za osetljivu kožu, kožu sklonu iritacijama, jer su svi sastojci prirodni i ne mogu oštetiti našu kožu. Ovo je prva takva linija u Avonu, i kako kompanij Avon, tako smo i mi lideri i avon dame vrlo ponosni na nju. Očekujemo puno od ove linije i verujemo u nju.
Slobodno kontaktirajte vaše avon dame kako bi ste dobili uzorke i imali priliku da testirae novu Nutra effects liniju. 
 
Radiance linija

U okviru radiance linije postoje dnevna i noćna krema, kao i tonirana krema. Mene podseća na Avonovu Solutions liniju, truly radiant. Ova linija namenjena je svim tipovima kože, a posebno umornoj koži. Daje blistavost, hidrira i izjednačava ten. Sadrži seme cveta "Rajska ptica". Ovaj cvet je priordni izvor blistavosti, pa nije ni čudo da se Avon odlučio da baš ovaj cvet bude glavni sastojak linije za blistav ten. Dnevna krema ima spf 20 i trebalo bi da čini kožu ujednačenom, blistavom i zdravom. Tonirana krema blago tonira, ima spf 20 takođe i umanjuje vidiljivost nesavršenosti na koži. Meni se čini da je ova krema slična Solutions kremi iz pomenute linije koju koristim godinama, a recenziju možete pogledati ovde.


Pakovanje je kartonsko, ali preko ide zaštitna folija, što je super, tako smo sigurni da niko pre nas nije dirao kremu. Pakovanje je nekako apotekarski, mene podseća na skupe kreme koje možemo naći u apotekama, za kožu kojoj je potrebna specijalna nega. To me na prvi pogled baš privuklo jer deluju kvalitetno.  
 

 
Kremice imaju 50ml, što je standardno za većinu krema, kako u Avonu, tako i inače na našem tržištu.
 

 
Teglica u kojoj se nalazi krema je staklena, sa belim plastičnim poklopcem. I ona deluje onako svedeno i apotekarski.
Krema traje 12 meseci od otvaranja, ili 3 godine od datuma proizvodnje.
Kada otvorite poklopac, ispod njega se nalazi zaštitni tanki plastični deo. U početku ja uvek držim to na kremi, nekako mi deluje kao dodatna zaštita, ali posle bacim tu plastiku. Sve Avon kreme srednje i višeg ranga imaju ovakvu zaštitnu plastiku.
 



 

 
Miris svih kremica iz Nutra effects kolekcije je neutralan. To mi se vrlo dopada, volim kada su kreme za lice blagog mirisa. Radiance noćna krema ima i nečeg osvežavajućeg u svom mirisu i lepše mi miriše od dnevne Hydration kreme koju koristim uporedo.


Ovu kremu koristim uveče nakon čišćenja lica i ona moju kožu čini hidriranom tokom cele noći. Kada bih koristila i dnevnu verovatno bi videla veći učinak, odnosno moja koža bi bila blistavija. Ovako, moja koža ujutru izgleda odmorno i sjajno, a pre svega je hidrirana i meka što ja i želim od noćne kreme. Ovu kremu sam se odlučila da kupim jer u Hydration liniji ne postoji noćna krema. Mada mi je T zona problematična, jer imam mitisere, mažem ovu kremu i na taj deo i prezadovoljna sam. 
Preporučila bih ovu kremu svima sa normalnom i suvom kožom, kao i onima sa beživotnom, kožom kojoj je potrebna blistavost, jer mislim da na takvom licu ova krema najviše učinka ima. Krema je na bazi prirodnih sastojaka, nije agresivna, ne iritira kožu i meni, sa nekad osetljivom kožom vrlo prija.


Tekstura ove kreme je gusta, ali lako se razmazuje i upija. Nakon mazanja ove kreme krema ne upija skroz, oseća se neko vreme na koži. Meni to i prija, jer je noćna krema u pitanju. Potrebna je mala količina kreme za celo lice. Savet: ne preskačite vrat!


 Kao što sam rekla, ova krema ne sadrži parabene i veštačke boje i pogodna je za osetljivu kožu. Alergološki je testirana.
Listu sastojaka nikako nisam uspela da uslikam, pa sam "ukrala" sliku sa bloga Soeurs Beauty, koju vidite dole.



 
Cena ove kremice sada u C7v je 669din. Mislim da je cena sasvim pristupačna, u nekom srednje cenovnom rangu za Avon.


Da li ste probali neku od Nutra effects kremica? Kako ste zadovoljni?
Hval na čitanju! :) 

4 коментара:

  1. Nisam probala, ali sam cula mnogo pozitivnih utiska o kremicama ove linije. Zaista odlicno izgledaju. :)

    ОдговориИзбриши
  2. I ja imam iz ove linije dnevnu i nocnu kremu i obje su odlicne, odusevila sam se kako lijepo nahrane kozu lica i nestane mi crvenilo sa obraza :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti odgovaraju. Pogodne su za osetljivu kožu, zato ti je nestalno crvenilo :)

      Избриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...