недеља, 15. јун 2014.

Solutions Truly Radiant, VIP tonirana krema

Zdravo drugari,
Posle moje prve recenzije, koju možete pročitati ovde, došao je red i na drugu recenziju. Čini mi se da je prva recenzija odlično prihvaćena, dobila sam puno pohvala i saveta, pa se nadam da će vam se i ova recenzija svideti. I ovde apelujem na vas da mi pišete ako imate neku sugestiju ili primedbu, mnogo mi znači vaše mišljenje.
Dobila sam par predloga da pišem o ovoj kremici, a kako je to i jedan od mojih omiljenih proizvoda, evo recenzije. :)

Ova kremica pripada Solutions kolekciji, u kojoj se nalaze brojne kremice i proizvodi za lice, kao i proizvodi za koreigovanje estetskih nedostataka tela. Ova kolekcije je vrlo tražena, ne prođe kampanja a da ne prodam bar 5 proizvoda, a ne izostaju ni pohvale. Još jedna važna stavka je cena, odnosno odnos kvaliteta i cene koji je odličan.
U okviru ove kolekcije nalazi se Truly Radiant linija, kojoj pripada ova tonirana krema. U okviru ove linije nalaze se takođe i dnevna krema, noćna krema, krema za predeo oko očiju, tretman 5 minuta, sredstvo za čišćenje i kapsule za lice sa vitaminom C. Namenjena je osvežavanju kože, za lice koje je bledo, i bez sjaja. Veoma mi se dopada sve što sam probala iz ove linije. Linija je pogodna za sve uzraste.

**Kao što sam  i za kosu naglašavala u predhodnoj recenziji, njeno stanje i izgled, sada ću za kožu lica. Imam 22. godine, i po rečima kozmetičarke moja koža je normalna, i naginje ka suvoj. Ja bih rekla da je stvarno tako, samo nekad, pod uticajem vetra, grejanja, sunca i sl, pre bih rekla da je moja koža u tim trenucima dehidrirana, a ne suva. U predelu nosa i brade mi se pojavljuju mitiseri, ali nije mi masna T zona, jednostavno se pojavljuju mitiseri, nekad manje, nekad više. Bubuljice nemam, niti sam imala ikada probleme sa njima, osim neke koja se pojavi na čelu ili brade, jednom u par meseci. Trudim se da se ne izlažem preterano Suncu (budem na moru po 45 dana, pa je ovo nekad nemoguće, ali trudim se!), mislim da pravilno negujem svoju kožu, a u solarijum nisam išla 3. godine, i ne nameravam da ga posećume, bar ne više od par puta u narednih par godina.





Nažalost, kartonsko pakovanje u kom se nalazi ova kremica sam izgubila, pa se izvinjavam zbog toga.
Tubica je plastična, narandžasto/krem boje, sa sivim, čvrstim plastičnim poklopcem. Sadrži 50ml proizvoda kao što inače kreme sadrže, tako da mislim da je to idealna količina. Rok trajanja je 3 godine, ali od kada je otvorite 12 meseci. Mada mislim da ćete je, posebno leti ako je redovno koristite potrošiti za par meseci.
Ovo je tonirana krema, koja je idealna za proleće i leto. Sadrži zaštitni faktor, spf 20. Pazite kod mazanja jer nije pogodna za oči, može vam izazvati peckanje i svrab, po rečima proizvođača, mada se to meni nikad nije dogodilo. 
Namenjena je, kao i cela linija, koži koja je izgubila svežinu. Koristi se tako što se nanese na celo lice i vrat, uglavnom ujutru ili pre šminkanja. Idealna je kao i podloga za šminku, ali ja je u ovim toplim danima koristim samostalno. Ranije samo koristila takođe ovu kremicu, ali linija se drugačije zvala. Prošle godine linija je promenila ime i unapređena je i mogu reći da se stvarno vide određena poboljšanja.
Nešto što mi se najviše dopada kod ove kremice je to što ujednačava ten. Nakon nanošenja se stvarno vidi kako je lice osveženo, ujednačeno i prosto blista. Mislim da je ova kremica pogodna i za masnu kožu jer je lagane teksture. Ako imate probleme na koži (akne, ožiljke, izražene fleke, izražene pore i sl.), naravno da ova krema ne prekriva te nedostatke. Ali je u tom slučaju idealna kao podloga ispod pudera. Ja stvarno nemam probleme sa kožom tog tipa, tako da mi puder praktično nije ni potreban za prekirvanje nedostataka, posebno ne leti. Pri tom, mislim da sam veoma mlada za intezivno korišćenje pudera, jer on može samo uništiti moju kožu odnosno ubrzati proces starenja i razvijanje određenih nedostataka. Tako da je što više trudim da ga ne koristim već idem na ova alternativna rešenja kao što su tonirane i BB kreme. To savetujem i ostalim mladim devojkama, ili ženama koje nemaju problema sa kožom lica. Retko nosim ovu kremu samostalno, tu je uvek neko rumenilo, i čini mi se da ono duže stoji na licu nego bez ove kremice, a mogu reći da je ova tonirana krema vrlo postojana, nisam primetila da taj sjaj i ujednačenost nestaje posle nekog vremena nošenja.



Koga zanima, na slici ispost sam pokušala da uslikam listu sastojaka



Miris je blag, pomalo podseća i na neku kremu za sunčanje. Kada nanesete kremicu neko vreme se miris oseća, posle ne staje. Inače nisam probala da koristim ovu kremicu na moru, tj. pri sunčanju, ne znam da li bi se pojavile neke flekice ukoliko krema ne bi bila pravilno nanesena na lice.
Tekstura je srednje gusta, znači nije ni pregusta, a nije ni onako skroz lagana. Ali se krema lako razmazuje i upija i hidrira kožu, ali ne u smislu da vam je na dnevnoj bazi nege samo ona dovoljna. U teksturi bele boje se nalaze sitne čestice braon boje koje se pri razmazivanju rastvaraju i ujednačavaju ten. Nekako su mi ove čestice baš zanimljive, posebno dok nanosite kremu, polako gledate kako se rastvaraju. Mislim da sam uspela da uslikam tako da se vide i čestice, tako da se baš radujem što ćete ih i vi videti.




Na slici ispod možete videti i kako izgleda kada kremica krene da se razmazuje na koži


Ko i kada se razmaže



Cena je promenljiva, ja sam je platila 249din pre par kataloga, sada je 329din, ali mislim da uglavnom ne prelazi cenu od 450din. Mislim da je ta cena u redu za kvalitet kremice, ali naravno, ako želite uštedeti (ko ne želi?) sačekajte neko sniženje. Ako niste već, ova kampanja traje još dva dana, pa nije loše sada isprobati ovu toniranu kremu. Naravno, možete od svoje Avon Dame naručiti ili nabaviti i uzorak ove kremice. Opšti utisak je da je krema kvalitetna, pristupačna i vrlo potreba za toplo vreme.






Da li ste isprobale ovu toniranu kremu? Kako vam se čini?
Da li inače koristite tonirane i BB kremice?
Da li ste isprobale još nešto iz Avonove Solutions kolekcije?


Hvala na pažnji! :)

12 коментара:

  1. Nisam fan toniranih krema... :/
    Imam jednu iz Oriflamea kao toniranu kremu, i nije kozi posle dobro od nje. :D
    Tako da izbegavam.
    Ali lepo mi izgleda swatch na ruci, bas daje blistav i lep izgled! :)))
    Super recenzija! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam imala neku Oriflame BB kremu. Masna je i suvise i pravila mi je bubuljice. :-(
      Inace volim, ja koristim i lagane pudere za lice, tako da prakticno ne volim pudere :-D
      hvala na komentaru :-):-)

      Избриши
  2. Ja je koristim vec neko vrjeme i prezadovoljna sam. Imam veoma blijedu boju lica i koristim je najvise zbog toga, mada i zastitni faktor 20 mi sasvim odgovara za ove ljetnje dane. Svidja mi se sto na mojoj kozi nije suvise masna, vec matira kozu i brzo upija. Malo je problematicno ako mi se nekad omakne pa je nanesem suvise blizu oku, Sve pohvale za ovu kremu definitivno :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa da, to je u kratkim crtama i ono što sam ja iznela. Vrlo je praktična za leto. :)
      hvala na komentaru! :)

      Избриши
  3. Ne mogu, a da te ne pitam, s obzirom da sam i ja Avon Dama, ali mi u poslednje vreme prodaja slabo ide, gde nalazis kupce? :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Koliko dugo si Avon dama?
      Ja sam Avon dama od 2010. pa nekako imam svoje stalne kupce, a od prošle godine sam Unit Lider, pa sada nekako ide sve mnogo lakše. Uz moje stalne kupce preko prospektinga tražeći nove avon dame, našla sam nove kupce, zatim javljaju mi se ljudi koji čitaju ovaj blog ili prate moju stranicu, neke blogerke su takođe moji kupci.. trrudim se da dajem kataloge mojim redovnim mušterijama, pa tako one pokažu svojim prijateljicama.. i tako se stalno širi krug.
      Ali svakako zimske kampanja uvek mnogo bolje idu, bar meni, a mislim da je tako sa svima. :)
      hvala na komentaru, nadam se da sam pomogla, ako treba još nešto, tu sam. :)

      Избриши
  4. Ne znam kako mi je promakla ova recenzija :) Kupila sam ovu kremu ja mislim cim se pojavila..i bilo je to razocarenje za mene..na kraju sam je bacila jer joj je istekao rok.Ne znam zasto mi se nije nesto dopala,mozda jednostavno nisam ljubitelj toniranih krema jer sam i garnijerovu Miracle kupila i eno je visi u kupatilu,ceka i ona da joj prodje rok:) hahaha da se nasalim malo,pozdrav!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Recenzija je stara godinu dana, možda zato. :)
      Naravno, to je sve individualno. ja baš volim ovakve kremice, tonirane, bb, cc i slično. :) Naravno ova je dosta blaža od toniranih i CC krema npr, možda bi ti one više odgovarale. :)

      Избриши
  5. Već duže vreme planiram da naručim BB toniranu kremu ali ne znam koju :) Ima ih više. Iz Nutra Effect linije, Anew, pa Solutions i Clearskin... Koža lica mi je mešovita, masnija pa ne znam koja bi mi odgovarala. :) Mnogo volim da čitam tvoje postove, rečita si i detaljana, ponekad nađem odgovore na pitanja koja me zanimaju :) Sve pohvaleeee <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kristina, ne znam kako mi je promakao ovaj komentar i mnogo mi je zao!
      Hvala na lepim recima!
      Preporucujem Nutra effects bb kremu, mat verziju.
      Pozdrav

      Избриши
  6. Zdravo,

    Bila sam zadovoljna ovom kremom ali je nazalost vise nema u ponudi. Mozes li mi preporuciti neku slicnu?

    Unapred hvala,

    Ksenija

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zdravo,
      Da, nutra effects radiance tonirana krema za blistavukozu spf 20.
      To je bukvalno ista krema, samo nova unapredjena formula.
      Pozdrav

      Избриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...