понедељак, 30. јун 2014.

Nega i zaštita farbane kose leti, Gost bloger: Tijana, Kozmetička Svaštarica

Drage moje čitateljke,
Došla sam na ideju, jer ja nemam farbanu kosu, a vas zanima ova tematika, da pozovem gost blogera. Ovoga puta je to Tijana, sa bloga Kozmetička Svaštarica, presrećna sam zbog naše saradnje, a ovim putem se puno zahvaljujem Tijani što se odazvala mom pozivu i bila vrlo profesionalna i ažurna. Sve pohvale za nju! Uskoro vas očekuje i post koji ću ja pisati o Nezi i zaštiti kose leti, a pozivam sve zainteresovane sa masnom kožom koji bi sarađivali sa mnom u vidu gost blogera da mi se jave na email. :)
Predlozi preparata će biti uglavnom Avon, jer je ovo ipak blog o Avon proizvodima.
Dosta mog brbljanja, uživajte u Tijaninom postu. :)



*****
Zdravo drugari,
Kosa leti zahteva posebnu dodatnu negu, što zbog jakog sunca, hlora iz bazena, soli iz mora. Stvar se dodatno komplikuje ako je kosa farbana, blajhana, suva i oštećena – kao što je slučaj kod mene. U par crta objasniću vam kako negujem svoju kosu dok sam na moru.
*Napomena: Moja kosa je prirodno tamno pepeljasto plava. 3. godine sam se farbala u crno, a od Marta sam plavuša. Kosa mi je gusta, ali dlaka je tanka. Kosa mi je suva, lomljiva, kida se, zbog ogromne količine blanša i hidrogena. Šisam se redovno. Izgled moje kose možete videti na slici ispod:





*Kada sam na plaži, trudim se da imam šešir na glavi. On najbolje štiti kosu od sunca, ali opet - ne mogu u vodu sa šeširom. Kada izađem iz vode, odem pod tuš da bih odmah isprala svu so iz kose, zatim iscedim vodu i naprskam leave-in balzam koji sadrži UV filtere (moj izbog je Gliss prskalica) i raščešljam je. Tako sam mirna do sledećeg ulaska u vodu.



*Kada dođem kući sa plaže, odmah idem da perem kosu. Perem je nekim blažim šamponom, ali zato šamponiram dva puta – da budem sigurna da su so i pesak isprani. (Preporuka: Advance Techniques Daily Shine šampon, blag, a učinkovit, plus kosa dobija divan sjaj. Takođe preporučujem AT liniju za farbanu kosu)
*Zatim stavim neki jači hidratantni balzam (Advance Techniques Moroccan Argan Oil) ili hidrirajuću masku (Neka od Planet Spa maski). Obavezno je pustim da se osuši prirodnim putem, a ako baš moram da je feniram/peglam, pre toga naprskam Heat protection sprej za zaštitu kose od toplote.

 

*Što se ishrane tiče, na moru se trudim da jedem što više voća i povrća. Ipak, da bih pomogla kosi, unosim i suplemente. Trenutno koristim Spirulina organic, i posle mesec dana polako primećujem promene na kosi, koži, noktima. Jeftinija varijanta suplemenata: mogu vam poslužiti Oligovit, ili bilo koji B-complex. Ipak, imajte na umu da oni nisu zamena za raznovrsnu ishranu!

Nadam se da vam je ovo što sam iznela u kratkim crtama bilo korisno, ako imate pitanja, slobodno ih postavite u komentaru ispod.

*****

 *Sve fotografije osim Tijanine kose, preuzete su sa interneta.


Hvala na pažnji!

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...