уторак, 3. јун 2014.

Prelistavanje kataloga #C08, noviteti. **

Dragi moji,
Primetila sam da mnogo volite ove postove sa novitetima i da se mnogo vas javlja i zahvaljuje mi se, jer da mene neme ne bi ste primetili novitete i najbolje ponude. Ako je tako, mnogo mi je drago da nekom pomažem! Mislim da su ovi postovi korisni kako mušterijama, tako i Avon Damama i Liderima za predstavljanje naših ponuda.
Veoma mi je žao sto zbog nastale situacije nisam objavljivala ovakve postove u C07, pa vam se izvinjavam, ali jednostavno nije bilo primereno, a i nije mi bilo iskreno do postova i pisanja na blogu.



**Perceive soleil, parfem, 50ml, str 2/3

Sa lepim vremenom (konačno!) nam dolazi i novi letnji, sunčani parfem. Nalazi se u staklenom, ženstvenom pakovanju od 50ml. Pakovanje je slično kao kod ostalih Perceive mirisa. Iskreno nisam ljubitelj ove linije parfema, a ovaj novi Soleil mi je najlepši, tačno je takva mirisna nota u asortimanu falila. Spada u cvetno'vodenastu kategoriju sa notama juyua, ružičastog bibera i belog čaja. Mislim da je ovo pravi letnji miris, osvežava a opet daje određenu dozu elegantnosti i ženstvenosti. Ja bih ga lično koristila tokom cele godine, preko dana, ali na vama je da odlučite kada vam najviše odgovara da ga koristite. Svakako je vredan vaše pažnje.
Cena u C08 je 1149din.
  

 

 

**Avon Men, Pro Sport, LE, gel za brijjanje i kupka, str 33

Mislim da su vaši muškarci, a možda i neki muškara koji ovo čita, već isprobali ovu liniju. Ovoga puta imamo novo pakovanje, koje je u limitiranom izdanju. Veselo je, drečavao žuto i simpatično. Gel za brijanje je odličan za osetljivu kožu, a pakovanje je od 100ml. Kupka  za telo je odlilčna za leto, jer osvežava, 200ml.
Cena u C08 je za ovaj set 399din.






**Color Trend, Magic Lift maskara, 8ml, str  71

Nisam ljubitelj CT maskari, jer mi nije ni padalo na pamet da ih isprobavam, ali znam za neka pozitivna iskustva. Po slikama sam se iznenadila kakva je ovo četkica, pa mislim da je maskara više nego dobra. Nadam se da će se dobro pokazati. Sviđa mi se što je pakovanje crno, jer drečava pakovanja ostalih maskara iz ove kolekcije su nekako asocirale na teen kolekciju. Maskara je namenjna za podizanje trepavica, a to svi želimo, zar ne? Mislim da je odnos cene i kvaliteta odlilčan, pa je moj savet isprobati ovu maskaru.
Cena u C08 katalogu je 219din.

 

 

**Complete Renewal Express, serum za učvršivanje, Anew, 30ml, str 89

Još jedan član Reversaist kolekcije, koga je ranije bilo a sada nam dolazi u novom pakovanju, sa unapređenim svojstvima. Važno je naglasiti da je namenjen onima starijim od 35 godina, ili onima kojima je koža u takvom stanju. Namenjen je zatezanju kože, i pri eksperimentu sprovedenom na 115 žena, njih 99% je potvrdilo da se zatezanje vidi tj. oseća već nakon prvog nanošenja. Serum možete koristiti pre kreme za lice ili samomsalno. Pakovanje je bordo, sa sivim gornjim delom, vrlo otmeno i klasično. Verujem da ovaj proizvod prati kvalitet Anew linije.
Cena u C08 brošuri je 1520din.




**Pro Line tretman za popunjavanje bora, 4ml, str 93

Još jedan prozvod koji je dodatno poboljšan i dolazi u novom pakovanju. Ovaj proizvod stvarno popunjava bore. Bore smejalicee, one na čelu, dublje bore na licu, oko očiju... Nije proizvod koji vam pomaže da bore nestanu, već ih popunjava za trenutni efekat. Pre šminkanja ga možete koristiti, ako ga posle fiksirate puderom u kamenu biće to pravi efekat. Pakovanje je praktično, tuba je tako napravljena da ne može previše proizvoda izaći. Htela sam još reći da je moguće da ima i neki trajni efekat ako ga koristite 2x dnevno kao što Avon navodi.
Cena u ovom katalogu je 1020din


 

**Avon care Aloe Vera, Tonik, losion i krema za ruke, str 96, 97 i 158

 

Avon Care linija predavlja novu kolekciju sa Alojom. Tonik, sadrži i vitamin E  i namenjen je suvoj i osetljivoj koži. Pakovanje je 200ml. Losion, služi za regenerisanje i bonovu kože, i umiruje je, tako da mislim da je odličan za leto kada je koži potrebna takva nega. Takođe dolazi u pakovanju od 200ml. Krema za ruke, pogađate, umiruje, i lagana je. Cela ova kolekcija je idealna za leto, kao što primećujete. 
Cena u C08 je za tonik 209din, za losion 269din, a za kremu za ruke 139din.

 

**Solutons, balanced+matte, kolekcija, str 106-107

Kolekcija za masnu kožu je unapređena, i sada konačno možete izbalansirati svoju kožu, a ujedno je i matirati. Masna i mešovita koža je sklona sebumu u T zonu, a kod mešovite dolazi do pojave suve kože na obrazima. Ova kolekcija ima efekat i na T zonu i na obraze, tako da će vam lice biti ujednačeno. U kolekciji se nalazi, Sredstvo za čišćenje, ko je penasto i ima 150ml, klasično plastično pakovanje. Tonik je  od 200ml, Maska od 75ml, Dnevna krema,  sa spf 15, od 50ml, a Noćna krema, koja je gelaste teksure i ne opterećuje lice, takođe od 50ml.
Cene su sledeće: Pena 269din, Tonik i Maska 389din, Kreme dnevna i noćna po 559din.





**Hello Kitty, str 124

Nešto i za male devojčice u Avonu, vesela pakovanja, mirisne formule i poznati crtani lik. Sprej je 100ml, kupka 200ml, i šampon bez suza 200ml.
Cena u C08 je: Sprej 449din, a kupka i šampon po 299din.


**Sprinkče nails, str 163, 6,5g

Konfetice za nokte sa efektom kavijara sada i u avonu. Kod nas postoje dve nijanse, Purple i Pink. Slatko i veselo po meni, pa ko voli nek izvoli. 6,5g ima u jednoj teglici.
Cena je 319din






**Sport kolekcija za muškarce, 169 str pa do kraja

Avon planira proširenje asortimana za muškarce i to radi na odličan način. Naš mladi, poznati i perspektivni glumac Miloš Biković, postao je zaštitno lice i ambasador Avona. Mislim da je ovo pun pogodak i da će ovim početi jedna velika zastupljenost Avona u kozmetici za muškarce u Srbiji. Za sada postoje dve Sport kolekcije,  
Sport Kick, sa mirisom koji spada u drvenasto aromatičnu kategoriju, sa notama kardamona, geranijuma i sandalovine. Namenjen je za muškarce koji žele da ostvare svoje ciljeve. Toaletna voda ima 50ml. U kolekciji se nalaze još i kupka za kosu i telo i roll on. Miris je nekako slatkast, ali opet svež i ćvrst. Stvarno podseća na šumu.
Sport Fresh, sa mirsom koji spada u fougere citrusnu kategoriju sa notama citrusa i mošusa. Namenjen je za dinamične muškarce, pune pozitivne energije. U kolekciji su i kupka i roll on, naravno. Pogađate, ovaj miris je moj favorit. :) Nekako je baš lagan i svež idealan za leto i dan.
Cena mirisa u C08 je 729din, a u setu 1149din






Kako vam se dopadaju noviteti u C08?
Da li se nalazi tu nešto što vam je posebno zanimljivo i što bi ste isprobali?
 

Hvala na pažnji!

8 коментара:

  1. Lepo miriše novi parfem. Dobih uzorak. Svidja mi se. :3
    Ali Hello Kitty.. :D <3<3<3
    Avon ne prestaje da iznenadjuje sa cool proizvodima i ponudama. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Fino fino.. :-)
      hehe divno za decu ♥
      Ne znam kompaniju koja vise izbacuje novih proizvoda, i to redovno:-) zato i redovno iscekujemo kataloge :-)

      Избриши
  2. Kavijar konfetice po ovoj ceni su nešto što me najviše obradovalo :-D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne koristim ih, tj takav tip sredjivanja noktiju ali verujem :-) hvala na komentaru :-)

      Избриши
  3. Sve je to lepo, ali mene posebno zanimaju maskare koje dolaze u 5 boja, cini mi se. :) Imas li iskustva s njima?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. One nisu nove, iz predhodne kampanje su. :-) Super Shock
      Dolaze u 3 nijanse, koje su nove i u boji su. A ove dve nijense su klasik crna i braon, koje postoje od ranije.
      stvarno nemam iskustva sa njima, niti me privlace, iskreno nikad ne bih koristila maskaru u boji. Ali super shock maskara je inace fenomenalna, najbolja u Avonu, pa verujem da ako neko voli maskare u boji nece pogresiti. Nadam se da ce se javiti neko ko ima iskustva sa njima.
      Hvala ns komentaru. Pozdrav!

      Избриши
  4. Анониман5. јун 2014. 23:01

    Nemam lepo iskustvo sa Avon kozmetikom. Ipak, kad ih već reklamiraš kao blogerka, zašto ne bi radila testiranje tih proizvoda?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bas me zanimaju iskustva?
      Ako mislite na recenzije, planiram ih, ali jednostavno cekala sam da steknem neke redovne citaoce i da naucim nesto o blogovanju, fotografisanju i slicno...takodje sam u manjku sa vremenom...
      ako mislite na testiranje u smislu da mi avon da proizvode na testiranje, mislim da oni to ne rade.
      blog sam prvenstveno pokrenula zbog sebe, svojih avon dami, lidera i musterija.
      ne mislim da ovim blogom direktno reklamiram avon kompaniju.
      Hvala na komentaru.
      pozdrav!

      Избриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...