петак, 27. јун 2014.

Srećna dobitnica Giveaway br.1



Prvo, hvala svima što ste učestvovali i dali mi odlične ideje za buduća pisanja. Nadam se da ćete me i dalje pratiti, a otvorena sam za sve vaše sugestije i predloge.
Žao mi je što neke čitateljke nisu mogle da učestvuju, jer ne žive na teritoriji Srbije, ali šta je tu je.
Nagrađivanje je trajalo 7. dana, 26.06. do ponoći.







**Tijana Marković**






Molim Tijanu da mi se javi na email: aninkutakbg@gmail.com ili na fb stranici bloga.
Ukoliko se Tijana ne javi 27.06. do ponoći, izabraćemo novog pobednika



*Ime dobitnika ću objaviti i zasebno na fb stranici bloga.



Hvala svima što ste učestvovali i više sreće u narednom nagrađivanju!

Hvala na pažnji! :)

7 коментара:

  1. a zasto moje ime nije na toj listi, videla sam jos jednoj devojci nije?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. jao izvini ja sam pogresila, tek sam sad videla da je objava na fb stranici skrivena (nemam pojma zasto). Izvini jos jednom, moja greska :)

      Избриши
    2. Ne znam kako skrivena? :(
      Ko god nije iz Srbije, ne nalazi se na listi.
      Pozdrav!

      Избриши
    3. Pa umesto podesavanja na javna objava meni je taj post iz nekog razloga bio skriven, dakle samo sam ga ja mogla videti. Jesam iz Srbije

      Избриши
    4. Mislila sam da mislis na moju stranicu. :)
      Ali nisi ostavila komentar ispod posta u giveaway, to je bio uslov. :(

      Избриши
    5. I to sam tek sad videla, ja sam ostavila komentar i kliknula objavi, medjutim nisam sacekala i videla da moram da ukucam neki kod ili kako se vec zove. :/

      Избриши
    6. Ne znam kako, isključila sam taj kod :(
      Baš mi je krivo. Više sreće drugi put! Poz!

      Избриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...